ناصر ابراهیمی: این پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا هم صعود کند شاهکار کرده است

ناصر ابراهیمی: این پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا هم صعود کند شاهکار کرده است

وب سایت رسمی فوتبالی- ناصر ابراهیمی، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است, با وضعیتی که تیم برانکو ایوانکوویچ دارد نباید از این تیم انتظار قهرمانی آسیا داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی، ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گویی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه به نظر می‌رسد این تیم با اضافه شدن بازیکنان جدید هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است, گفت: اگر پرسپولیس در سال‌ها‌ی اخیر خوب بازی می‌کرد و نتیجه می‌گرفت برای این بود که 13، 14  بازیکن در تیم حضور داشتند که به بازی کردن در کنار هم عادت کرده بودند و چشم بسته به یکدیگر پاس می‌دادند, اما با تغییراتی که در نیم‌فصل صورت گرفته است, زمان می‌برد تا این تیم هماهنگ شود.

وی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر, تصریح کرد: در نیمه اول بازی با نساجی هافبک‌ها به کل از دور خارج شدند. غیبت بازیکنانی مثل ماهینی و ربیع‌خواه باعث شده تا این مشکل به وجود بیاید و هماهنگی بین خطوط خیلی سخت شده است. درست است که خیلی‌ها بازی ربیع‌خواه را نمی‌پسندیدند، اما این بازیکن خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد. بازیکنان اینچنینی خیلی مورد علاقه مربیان هستند. علاوه بر این پرسپولیس بازیکن طراح هم ندارد که مهاجمان تیم را تغذیه کند. در بازی‌های قبل علیپور و بودیمیر خوب تغذیه نشده‌اند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس, اضافه کرد: البته مهدی ترابی با به میدان آمدن در نیمه دوم, بازی را برگرداند و بازی را به زمین آورد، ولی پرسپولیس با این وضعیت هنوز مانند تیم پارسال و دو سال قبل هماهنگ نشده است. ما هنوز از لحاظ تاکتیکی و تعداد پاس‌ها نسبت به قبل عقب هستیم. به نظرم پرسپولیس هنوز کار دارد تا مانند گذشته هماهنگ شود.

ابراهیمی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: باید این مسئله را بپذیریم که پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند در آسیا قد علم کنند. تیم‌های ما تا فینال هم صعود می‌کنند، اما نمی‌توانند قهرمان شوند. استقلال را می‌بینیم که در لیگ داخلی خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد، اما در آسیا سه گل دریافت می‌کند. پرسپولیس هم که در مرحله گروهی از همین ابتدا کارش سخت شده است.

«پرسپولیس تا 80 درصد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: 20 درصد دیگری که پرسپولیس برای قهرمانی نیاز دارد هماهنگی کامل تیم است. تیم باید مانند فصل پیش به هماهنگی کامل برسد. همچنین تیم باید در ارسال‌ها خوب کار و از جناحین روی حریفان فشار وارد کند. در عمق خط دفاعی نیز ایراداتی وجود دارد که باید برطرف شود. به طور کلی هماهنگی و تعداد پاس‌ها در تیم باید افزایش پیدا کند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان یادآور شد: شاید امسال بازهم پرسپولیس بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند، اما با این وضعیت از پرسپولیس قهرمانی نخواهید. با این وضعیت اگر تیم به نیمه‌ نهایی راه پیدا کند، شاهکار کرده است.

7655