ناصر ابراهیمی: کار سخت است اما برد برای پرسپولیس غیرممکن نیست

ناصر ابراهیمی: کار سخت است اما برد برای پرسپولیس غیرممکن نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- ناصر ابراهیمی مربی سابق پرسپولیس می گوید: بازی در ازبکستان بازی سخت و مهمی برای پرسپولیس است اما موفقیت در آن برای تیم برانکو دور از دسترس و غیر ممکن نیست.

به گزارش فوتبالی، ناصر ابراهیمی با اشاره به شرایط حال حاضر پرسپولیس به سایت فوتبالی گفت: پرسپولیس اگر می خواهد در این دیدار نتیجه لازم را بگیرد باید خیلی حساب شده و با برنامه در این دیدار به میدان برود. بدون شک پرسپولیسی ها به اهمیت این دیدار واقف هستند و می دانند که باید در این بازی فقط دنبال برد و 3 امتیاز باشند. 

وی در ادامه در مورد این دیدار سرخ ها افزود: در این بازی هافبک های 2 تیم تعیین کننده تیم پیروز این بازی هستند. در این میان اگر هافبک های پرسپولیس بتوانند در این دیدار ابتکار عمل را در دست بگیرند، پرسپولیس می تواند برنده این بازی شود. در بازی های اخیر پرسپولیس، خط میانی این تیم زیاد خوب عمل نکرد و نتوانست مهاجمان پرسپولیس را صاحب موقعیت های خوبی کند. حالا اگر در بازی برابر پاختاکور این ایراد هافبک های پرسپولیس برطرف شود، تیم برانکو می تواند در این دیدار مهم برنده زمین را ترک کند.

ابراهیمی در خصوص احتمال غیبت سیدجلال جلوی پاختاکور گفت: درست است که سید جلال مهره ای اصلی و وزنه ای برای این تیم محسوب می شود اما من اعتقاد دارم حتی اگر او به این دیدار نرسد، برانکو می تواند مهره جایگزینی را برای جانشینی او انتخاب کند و از این بایت مشکلی به وجود نمی آید.

از ابراهیمی در مورد پیش بینی اش از نتیجه این دیدار سوال کردیم که او در پاسخ به این سوال به خبرنگار فوتبالی گفت: به نظر من نمی توان این بازی را پیش بینی کرد. فقط این را می گویم که کار پرسپولیس در این دیدار سخت است اما تاکید می کنم که پیروزی برای سرخ پوشان دور از دسترس و غیرممکن نیست.

1984