وقتی تصویربردار بی.بی.سی، گواردیولا را به خانه اش رساند

وقتی تصویربردار بی.بی.سی، گواردیولا را به خانه اش رساند

سایت رسمی فوتبالی- منچسترسیتی بعد از فصل فوق العاده ای که پشت سرگذاشت، می بایست این موفقیتها را جشن می گرفت؛ به همین خاطر هم جشنی بزرگ برای بازیکنان و اعضای کادر فنی سیتی ترتیب داده شد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از برگزاری این جشن بزرگ و در حالی که هواداران بی شمار سیتی در خیابانها مشغول پایکوبی بودند، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتی نمی توانست محل برگزاری جشن را به دلیل ازدحام جمعیت ترک کند و از همین رو از تصویربردار بی بی سی درخواست کرد تا او را به نزدیکی خانه اش ببرد.

مارک هیلتون، به عنوان تصویربردار بی بی سی در محل برگزاری این جشن حضور داشت و توانسته بود تا گزارش خوبی از جشن قهرمانی سه گانه سیتی دراین فصل تهیه کند. اوشخصا یکی از هواداران پروپاقرص منچسترسیتی نیز هست و از همین رو حضور دراین جشن برایش حسابی لذت بخش بود. 

درجریان این مراسم، بازیکنان سیتی قهرمانی سه گانه شان را با هزاران هوادار سیتی جشن گرفتند و بعد از اتمام این مراسم، هیلتون آماده ترک این فضا بود تا به خانه اش برود؛ اما درهمان لحظات دو نفر از نیروهای امنیتی به او نزدیک شدند.

یکی از این نیروهای امنیتی به او گفت:« می خواهی بروی؟» و پاسخ هیلتون مثبت بود؛ همان فرد به او گفت:« «می توانی پپ را به خانه اش ببری؟نه؟ ما نمی توانیم او را از اینجا بیرون ببریم.» این عکاس بریتانیایی ادامه داد:« پپ را به خانه اش ببرم؟ بله..او را می برم.»

هواداران فراوان سیتی خیابانهای منتهی به محل برگزاری جشن را کاملا اشغال کرده بودند و از همین رو نیروهای امنیتی که مسئولیت مراقبت از پپ گواردیولا را برعهده داشتند، راهکاری برای انتقال پپ گواردیولا به منزلش نمی یافتند و از همین رو از تصویربردار بی بی سی خواستند تا این کار را انحام دهد.

هیلتون دراین باره گفت:« لبخند بزرگی روی چهره ام نشست. دیوانه کننده بود. زمانی که مردم دیدند که پپ سوار ماشین من شده، حسابی در کانون توجهات قرار گرفتیم. درتمام طول مسیر می گفت:"هیچ کسی باورش نمی شود"»

6363