خان‌محمدی: پرسپولیس باید همچنان برانکو را حفظ کند/ گل زودهنگام، برد پرسپولیس را تضمین می کند

خان‌محمدی: پرسپولیس باید همچنان برانکو را حفظ کند/ گل زودهنگام، برد پرسپولیس را تضمین می کند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس، حذف سرخپوشان  از لیگ قهرمانان آسیا را بدشانسی بزرگ تیم برانکو می داند و معتقد است که علاوه بر ناداوری هایی که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس رخ داد، اشتباهات فردی نیز در این موضوع تاثیرگذار بود. 

حسن خان‌محمدی در گفت و گو با فوتبالی با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با تمام توانش در این رقابت ها حضور پیدا کرد اما علاوه بر ناداوری ها، اشتباهات فردی نیز گریبان این تیم را گرفت و متاسفانه حذف زودهنگامی را از آسیا داشت. 

خان‌محمدی در ادامه گفت: وقتی تیم برنده می شود، تعریف و تمجیدها طبیعی است. حالا هم شاهد برخی انتقادات از این تیم هستیم. به هر حال باید به عقب برگردیم و ببینیم چه مشکلاتی برای تیم بوده و آیا همه آنها حل شده یا نه. به عنوان مثال مشکلات مالی اخیر پرسپولیس و برخی حواشی آن تمرکز برانکو را تا حدودی برهم زد. با این فشردگی بازی ها و تورنمنت هایی که پرسپولیس در این فصل درگیر آن بود، برانکو باید فقط روی نیمکت به مسائل فوتبالی تمرکز می کرد اما در عمل این اتفاق رخ نداد. به هر صورت حالا باید از این ناکامی درس بگیریم و اجازه ندهیم که این موضوع برای فصل آینده تکرار شود. 

این پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی سرخ پوشان در برابر ماشین سازی تبریز خاطر نشان کرد: پرسپولیس پس چند تساوی اخیرش در لیگ برتر در این بازی باید برنده شود. ماشین سازی حریف سرسختی است که در بازی های خارج از خانه اش معمولا به دنبال کسب حداقل امتیاز است و پیش بینی می شود که در این بازی، بازی بسته ای را مقابل پرسپولیس داشته باشد. به همین دلیل پرسپولیس باید با تمرکز بالا به دنبال گل زودهنگام باشد تا حریف نتواند به این تاکتیک خود ادامه دهد. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار شانس قهرمانی خود را بیشتر از قبل می کند.

وی در پایان گفت: برانکو در این چند سال حضور در پرسپولیس امتحان خود را به خوبی پس داده است و باشگاه باید به فکر تمدید دوباره قرارداد او  برای چند فصل دیگر با پرسپولیس باشد. 

7413