حسن خان‌محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با فوتبالی: پرسپولیس برای کسب قهرمانی نباید وارد حاشیه شود

حسن خان‌محمدی در گفت‌وگوی اختصاصی با فوتبالی: پرسپولیس برای کسب قهرمانی نباید وارد حاشیه شود

پایگاه خبری فوتبالی- حسن خان‌محمدی پیشکسوت پرسپولیس می گوید بازی مقابل سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است اما کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین تر است.

حسن خان‌محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی می گوید: پرسپولیس هر چند از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگشته است اما بر خلاف سپاهان در شرایط مسابقه قرار دارد اما شاگردان یحیی گل محمدی به دلیل سفر طولانی مدت و شرایطی که در قرنطینه داشتند از نظر قوای بدنی یک مقدار تحلیل رفتند هر چند باید فشار بالای مسابقات آسیایی را هم به این موضوع اضافه کرد.

پیشکسوت سابق پرسپولیس با اشاره به نیمکت کادر فنی دو تیم می گوید: من فکر می کنم بازی پایا پایی شود و جنگ تفکر دو مربی است، یحیی و محرم از دستیاران خوبی روی نیمکت بهره می برند که می تواند در این بازی نقش تاثیرگذاری روی روند بازی هر دو تیم داشته باشد. 

خان‌محمدی با اشاره به نقاط قوت دو تیم می گوید: با توجه به اینکه هر دو تیم در خط حمله آمار خوبی به جای گذاشته اند و پرسپولیس هم با حضور شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و ترابی قدرت تهاجمی بیشتری پیدا کرده است، انتظار می رود بازی خوبی از آب در بیاید، دو تیم شرایط ایده آلی  دارند اما مسائل روحی روانی در این بازی بسیارمهم است.

مدافع راست سابق پرسپولیس درباره باز آینده قرمزها دردربی پایتخت گفت: دربی  همیشه شرایط خاص خودش را دارد ، بازیکنان دو تیم همیشه انگیزه ویژه ای برای این بازی دارند، به اعتقاد من اگر پرسپولیس از این دو‌بازی اچهار امتیاز بگیرد بسیار خوب است و می تواند برای قهرمانی پنجم در لیگ برتر استارت محکم تری بزند.

خان‌محمدی در پایان با اشاره به حاشیه هایی که در این مدت گریبانگیر تیم شده است می گوید: مشکلی که تیم پرسپولیس دارد این است که یک سری افراد شرایط را برایش سخت می کنند ،در این شرایط باید یک سری مسائل را رعایت کرد که تمرکز بچه ها بهم نریزد، متاسفانه برخی افراد شرایطی را به وجود می آورند که پرسپولیس نتواند به خواسته خود برسد که اینجا وظیفه  سرمربی و کادرفنی است که بتوانند این شرایط را مهار کنند و اجازه ندهند تمرکز بچه ها در این شرایط حساس بهم بریزد.

خان‌محمدی در ادامه تصریح کرد: من فکر می کنم با این شرایط پرسپولیس بتواند در دو بازی آینده آن فوتبال ایده آلی که ما می خواهیم را بازی کند، به هرحال یک تیمی که چهارسال قهرمان می شود و در آسیا اینچنین می درخشد  تیم های رقیب و یک سری عوامل ایجاد می شود که نمی گذارند بازهم به هدفاشان که  قهرمانی است برسند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه می گوید: اگر می خواهید تیم تان در بالای جدول باشد باید همیشه بزرگ و ایده آل فکر کنید و اجازه ندهید برخی عوامل حاشیه ای باعث شود تمرکز بازیکن  بهم بخورد‌ ، بعضی از مواقع باید خلاف جهت آب شنا کرد، پرسپولیس اگر می خواهد  قهرمان شود  باید تمام تلاشش را در زمین مسابقه بگذارد و کاری به مسائل خارج از زمین نداشته باشند.

گفت و گو از روزبه دلاور

7655