پیام احساسی همسر قهرمان تاتنهام پس از هت تریک شوهرش

پیام احساسی همسر قهرمان تاتنهام پس از هت تریک شوهرش

سایت رسمی فوتبالی - تاتنهام با هت تریک لوکاس مورا توانست با پیروزی سه بر دو مقابل آژاکس به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و اتفاقات عجیب مرحله نیمه نهایی را تکمیل کند. بدین ترتیب تیم انگلیسی برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ساعات اخیر لوکاس مورا به خاطر عملکردش به شدت مورد تمجید قرار گرفته و افراد مختلفی به او در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر تبریک گفتته اند.لاریسا، همسر این بازیکن 27 ساله برزیلی نیز در پیامی احساسی به شوهرش تبریک گفت.

همسر لوکاس با انتشار عکس خوشحالی بازیکن برزیلی پس از زدن گل سوم به تاتنهام، در اینستاگرام نوشت:"نمی توانم احساساتم را توصیف کنم. نمی توانم میزان اندازه ای که تو را تحسین می کنم، توضیح بدهم. نمی توانم جلوی اشک برای تشکر از این که چقدر حواست به خودت و خانواده ات هست را بگیرم. فقط خدا می داند که چه اتفاقی افتاد و حالا امروز در این جا هستیم. تو لایق این بودی. کسی که تو را می شناسد می داند که لیاقتش را داشتی. از خداوند متشکرم. ممنون، ممنون، ممنون. مادرید (میزبان فینال چمپیونزلیگ) در انتظار ماست."

لوکاس و لاریسا از سال 2015 با هم در پاریس آشنا شدند و این بازیکن برزیلی در ژانویه 2018 راهی تاتنهام شد. لوکاس در نوامبر 2017 با همسرش ازدواج کرد و این دو در حال حاضر یک فرزند به نام میگل دارند و منتظر تولد فرزند دومشان هستند.