عذرخواهی ستاره تاتنهام از همسایگان برای آتش بازی در نیمه شب کریسمس

عذرخواهی ستاره تاتنهام از همسایگان برای آتش بازی در نیمه شب کریسمس

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس مورا، ستاره تاتنهام، بهه دلیل راه اندازی مراسم آتش بازی در ساعت 2 نیمه شب کریسمس از همسایگان خود عذرخواهی کرده است.  

به گزارش فوتبالی، یکی از همسایگان این بازیکن برزیلی در گفتگو با روزنامه سان مدعی شده بود: " من و همسرم تمامی هدایا را مرتب کردیم و نتوانستم به دلیل این سر و صداها تا ساعت 3 صبح بخوابیم. من فکر می کنم این رفتار واقعا غیرمسئولانه بوده است. چیزی که به شدت من را ناراحت کرد این بود که او فکر کرد اجازه چنین کاری را دارد. او باید می دانست که این اتفاق باعث آزار مردم می شود اما فکر می کنم برایش اهمیتی نداشت. آنها یک ساعت بدون وقفه به این کار ادامه دادند. صداها واقعا بلند بود. انگار که یک بمب وارد منطقه جنگی می شد. "

لوکاس مورا در شب کریسمس یک مهمانی در خانه خود برگزار کرده بود که تا نیمه شب به طول انجامید. او در گفتگو با روزنامه سان در رابطه با این اتفاقات رخ داده، اظهار داشت: " من صمیمانه از هرکس که به دلیل آتش بازی ما پس از نیمه شب ناراحت شده، عذرخواهی می کنم. به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای وظایف خودم را می شناسم و می دانستم که تمرینات بعد از ظهر برگزار خواهند شد و به همین دلیل بیدار ماندم. "

1070