معمای بزرگ بیل برای رئال مادرید

معمای بزرگ بیل برای رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی – اوضاع برای گرت بیل در رئال مادرید بسیار آشفته است. او اخیرا در بازی با ویارئال حتی در لیست تیم هم قرار نگرفت. زین‌الدین زیدان شاید نمی‌خواست که طرفداران باز هم بیل را هو کنند.

در هر حال، غیبت بیل باعث شد که توجهات به سمت او جلب شود. این بازیکن 29ساله آینده‌ای مبهم دارد و البته باشگاه هم نمی‌داند با او چه کند.

این بازیکن تردیدی ندارد که مربی به او باور ندارد. زیدان پس از شکست مقابل رایو وایکانو گفت: «نمی‌دانم او به چه چیزی فکر می‌کرد. خودتان از او بپرسید.» 

از قرارداد بیل با رئال سه سال باقی مانده است، و خود او گفته که قصد ترک رئال را ندارد. اما همه چیز نشان از آن دارد که رئال می‌خواهد او را بفروشد. اما کمتر باشگاهی می‌تواند یا حاضر است که دستمزد 17 میلیون یورویی او را بپردازد. این مهاجم همچنین در شش سال حضور در رئال مادرید بارها مصدوم شده است. منچستریونایتد باشگاهی بود که شاید ممکن بود بیل را بخرد، اما آنها هم به لیگ قهرمانان فصل بعد نرسیدند، و این باعث می‌شود بیل نخواهد به این تیم برود.

رئال امیدوار است که از فروش بیل 100 میلیون یورو به دست بیاورد. اما اگر او در ادامه فصل بازی نکند، ارزش او دقیقه به دقیقه پایین خواهد آمد. اگر او مانند دیدار با رایو باشد، هم‌تیمی‌هایش به عملکردش اعتراض خواهند کرد. باید دید که مادرید درباره او چه خواهد کرد.

8444