کالدرون: تا وقتی که زیدان در رئال مادرید است، جایی برای بیل نخواهد بود

کالدرون: تا وقتی که زیدان در رئال مادرید است، جایی برای بیل نخواهد بود

خبرگزاری فوتبالی - کالدرون، مدیر اجرایی سابق رئال مادرید معتقد است که رئال مادرید باید گرت بیل را به صورت قرضی به تیمی دیگر بدهد و وقت را با حضور گرت بیل در این تیم هدر ندهد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل مورد انتقادات زیادی قرار گرفته و به نظر می‌رسد که او کاملا نسبت به شرایط رئال مادرید بی تفاوت شده است و زیدان هم به او اعتقادی ندارد. کالدرون معتقد است که بهترین تصمیم ممکن در خصوص گرت بیل، انتقال قرضیِ او به باشگاه های دیگر است. کالدرون در مصاحبه با بی بی سی اسپورت گفت:" ما قبلاً این كار را كرده‌ایم. تعجب آور نیست که آنها به او اجازه دهند به صورت قرضی برود و بخشی از حقوق او را بپردازند. این بسیار ناراحت کننده است. جای تأسف دارد که بازیکنی مانند او را روی سکو ها ببینیم. به نظرم مهارت و استعداد او از بین نرفته، او هنوز هم بازیکن خوبی است که می تواند در هر تیمی در سطح بالایی بازی کند. بنابراین به نظرم آنها به خاطر هر دو طرف باید راه حلی برای پایان دادن به این مشکل پیدا کنند. قابل درک است که او نخواهد حقوقش کاسته شود پس باید راه حل دیگری پیدا کنند."

کالدرون معتقد است که حضور زیدان در رئال مانعی بزرگ برای گرت بیل است، او گفت:" مربی به او اعتماد ندارد. اگر زیدان در رئال بماند، که مطمئنم می‌ماند، بیل باید راهی جدید پیدا کند. ظاهرا زیدان در پایان فصل آنچه را می خواست، به دست آورد. او گفت كه لالیگا هدف اصلی است. من یقین دارم كه او ادامه خواهد داد بنابراین جایی برای گرت بیل وجود ندارد. مشکل این است که او دو سال دیگر قرارداد دارد. او هنوز هم برای داشتن شرایط مناسب، در وضعیت خوبی است."

1470