رسمی؛ پسر دوم زیدان از رئال مادرید جدا شد

رسمی؛ پسر دوم زیدان از رئال مادرید جدا شد

خبرگزاری فوتبالی - لوکا زیدان دروازه بان 22 ساله فرانسوی از رئال مادرید جدا شد. این دروازه بان تا 30 ژوئن با رئال مادرید قرارداد داشت که مثل همه بازیکنان قراردادش به خاطر بحران کرونا طولانی تر شد. لوکا که به صورت قرضی با راسینگ سانتاندر در لیگ دسته دو اسپانیا ملحق شده بود، تا پایان فصل در این تیم ماند و حالا با اتمام قراردادش با رئال مادرید بازیکن آزاد محسوب می شود.

به گزارش فوتبالی، پسر دوم سرمربی رئال مادرید پس از 16 سال حضور در رئال مادرید از تیم جدا شد. او در سال 2004 وارد آکادمی رئال مادرید شده بود و حالا مسیر جدیدی را انتخاب کرد. لوکا زیدان فقط دو بازی در تیم بزرگسالان رئال مادرید مقابل ویارئال و هوئسکا داشت که در این دو بازی چهار گل دریافت کرد. 

لوکا زیدان در فصلی که گذشت 32 بازی در تیم راسینگ سانتاندر داشت که 42 گل خورده و 101 توپربایی داشت و آمارش چندان درخشان نبود اما هواداران راسینگ از او رضایت داشتند. لوکا که در رده های پایه تیم ملی فرانسه نیز بازی کرده، به خاطر تکنیک بالایش در کار با توپ به عنوان دروازه بان شناخته می شود. او دروازه بانی سریع و چابک است و حالا مثل برادر بزرگ ترش انزو مجبور شده از رئال مادرید جدا شود. گفته می شود که لوکا فصل آینده به تیم مون پلیه در لیگ فرانسه ملحق خواهد شد تا سرنوشت جدیدی پیش رویش باشد. مون پولیه در فصل گذشته در رده هشتم لیگ فرانسه قرار گرفت.

در حال حاضر تئو 18 ساله و الیاس 14 ساله دو فرزند دیگر زیدان هستند که در آکادمی رئال مادرید توپ می زنند و شاید آنها طلسم ناکامی های پسران زیدان در رسیدن به تیم بزرگسالان رئال مادرید را بشکنند.

4125