رضا ترابیان: پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است

رضا ترابیان: پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده است

وب سایت رسمی فوتبالی - مهاجم سابق پرسپولیس گفت: تیم برانکو ۹۰ درصد مسیر قهرمانی را طی کرده است و پیروزی بر تراکتور می ‌تواند موفقیت این فصل پرسپولیس  را تقریباً قطعی کند. 

به گزارش فوتبالی، رضا ترابیان با اشاره به شرایط پرسپولیس در جدول رده‌بندی به فوتبالی گفت: بر خلاف همه تیم ها پرسپولیس برای قهرمانی سرنوشتش در دست خودش است و به اعتقاد من پرسپولیس می ‌تواند با پیروزی بر تراکتور این شرایط را هموارتر از قبل کند. 

وی ادامه داد: البته باید در نظر بگیریم که تراکتور حریف سرسختی برای پرسپولیس است و طی این سه هفته در نتیجه گیری ناکام بوده و حالا برای جبران مافات رو به روی پرسپولیس قرار می گیرد. اگر تیم برانکو بتواند برنده این دیدار شود بازی ۶ امتیازی هفته را به سود خود به پایان رسانده است. 

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص ناکامی سرخپوشان در دو بازی اخیر لیگ برتر در گلزنی تصریح کرد: بعد از جدایی طارمی می توان گفت علی علیپور جور او را کشید و پرسپولیس نتوانست جایگزین خوبی برای او جذب کند. البته دوندگی و تلاش علی علیپور در ترکیب پرسپولیس ستودنی است اما او نمی تواند به تنهایی این مسئولیت را به طور کامل در زمین ایفا کند. 

ترابیان در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع عملکرد پرسپولیس در این فصل لیگ برتر خوب بوده و امیدوارم در ۲ بازی باقیمانده از لیگ قهرمانان آسیا نیز این تیم بتواند جواز صعود را به دست آورده و به جمع تیم های برتر صعود کند.

1984