رضا ترابیان: حیف شد که برانکو را راحت از دست دادیم

رضا ترابیان: حیف شد که برانکو را راحت از دست دادیم

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت پرسپولیس گفت: هر مربی قرار باشد به جای برانکو سکان هدایت پرسپولیس را برعهه بگیرد کار سختی پیش روی دارد. 

رضا ترابیان در گفتگو به با سایت فوتبالی با اشاره به جدایی برانکو از این تیم گفت: من درجریان جزئیات این موضوع نبودم ولی به طور قطع این اتفاق در چنین زمانی اتفاق خوبی نمی تواند باشد و ممکن است تبعاتی را برای تیم و باشگاه داشته باشد. 

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: فوتبال روز فوتبال حرفه ای است و هر باشگاهی باید نسبت به تعهداتش به مربی و بازیکنانش خوش قول باشد و من فکر می کنم علت اصلی این موضوع بدقولی هایی بود که برای پرداخت حق و حقوق برانکو صورت گرفت. بزرگترین مشکل همه باشگاه های ما همین است و فقط مربوط به پرسپولیس نیست. مدیران می آیند با مربی و بازیکن قراردادهای نجومی می بندند و در ادامه در پرداخت آن به مشکل می خورند.

ترابیان در ادامه اظهار داشت: کارنامه و نتایج برانکو برای همه مشخص است و نیازی به این نیست که من دوباره به آن اشاره کنم و حداقل باید به همین دلیل با او رفتار بهتری می شد. واقعا حیف شد که او با این افتخاراتی که برای پرسپولیس کسب کرد در فصل بعد در این تیم حضور ندارد. حیف شد که خیلی راحت او را از دست دادیم.

ترابیان در خصوص جانشین احتمالی برانکو برای حضور روی نیمکت هدایت پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی گفت: به اعتقاد من حالا که برانکو رفته است باید مربی بیاورند که حداقل هم سطح او باشد، ضمن این که بدون شک با توجه به میزان محبوبیت برانکو بین هواداران و همین طور نتایج و کارنامه او در پرسپولیس هر مربی که جانشین او شود، بدون شک کار مشکلی را پیش روی خواهد داشت.

1984