رضا ترابیان: پرسپولیس در صورت مهار دیاباته و قایدی برنده است

رضا ترابیان: پرسپولیس در صورت مهار دیاباته و قایدی برنده است

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوت تیم پرسپولیس می گوید: شرایط پرسپولیس روی نیمکت مربیان شرایط بسیار خوبی است و یحیی گل‌محمدی نشان داده مربی باتجربه‌ای است و از این تجربه می‌تواند در بازی‌های مهمی مانند دربی به خوبی استفاده کند.

رضا ترابیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی گفت: تجربه اعضای کادرفنی قرمزها بیشتر از فرهاد مجیدی و کادر مربیان استقلال است و همین مسئله می‌تواند برگ برنده پرسپولیس در دربی باشد.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص دربی سرخابی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: این دربی یک بازی کاملا ویژه است و 2 تیم با شرایط خاصی برای این بازی آماده شده‌اند و برای پیروزی انگیزه‌های زیادی دارند. استقلال در چند هفته پایانی لیگ توانسته هم فوتبال خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در کسب نتیجه هم موفق نشان داد. 

ترابیان در ادامه افزود: پرسپولیس هم با شرایط خوبی پای در این دربی می‌گذارد و پس از پوکر قهرمانی و کسب چهارمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر برای کسب دومین جام انگیزه‌های زیادی دارد و می‌خواهد در این فصل نیز مانند سال گذشته در قهرمانی دبل کند. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با اشاره به عدم حضور هواداران دو تیم در این بازی گفت: شرایط ویروس کرونا و رعایت پروکل های بهداشتی باعث شد تا این بازی در غیاب هواداران دو تیم برگزار شود و این نکته منفی این بازی است. شور و حال تماشاگران می توانست باعث شود یکی از حساس ترین بازی های دو تیم را مشاهده کنیم اما با توجه به اینکه دو تیم سهیمه لیگ قهرمانان را کسب کرده اند شاهد بازی بهتری بدور از تنش باشیم. درست است این بازی تماشاگر ندارد اما بازیکنان برای نمایش یک فوتبال خوب باید سعی کنند وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند و با آرامش به دنبال موفقیت باشند.

ترابیان در ادامه گفت: پیش بینی بازی بسیار سخت است اما استقلال در حال حاضر خط حمله قبراق و سر حالی دارد و اگر مدافعان پرسپولیس در آرامش بتوانند مهاجمان آماده استقلال دیاباته و قایدی را مهار کنند می توانند برنده بازی باشند. امیدوارم در نهایت پرسپولیس برنده این بازی لقب بگیرد.

7655