فرمان بیلسا: فیرپلی را رعایت کنید و بایستید تا به ما یک گل بزنند

فرمان بیلسا: فیرپلی را رعایت کنید و بایستید تا به ما یک گل بزنند

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم لیدزیونایتد و استون ویلا در دسته دوم لیگ انگلیس اتفاق عجیب و جالب توجهی رخ داد. بازیکنان لیدز یونایتد به دستور مارسلو بیلسا سرمربی تیمشان، به بازیکنان استون ویلا اجازه دادند که توپ را وارد دروازه تیمشان کنند.

به گزارش فوتبالی ماجرا از این قرار بود که لیدز با گل متئوس کلیچ از حریفش پیش افتاد. اما این گل در شرایطی به ثمر رسید که بازیکنان استون ویلا به این خیال بودند که به خاطر مصدومیت کودجیا، توپ بیرون زده خواهدشد و به همین خاطر حرکتی نکردند. اما این اتفاق نیفتاد و کلیچ توپ را وارد دروازه استون ویلای میزبان نمود.

بلافاصله بعد ازاین اتفاق بود که مارسلو بیلسا از بازیکنانش خواست که به تیم حریف اجازه دهند تا گل مساوی را به ثمر برسانند. همه از فرمان سرمربی اطاعت کردند به جز پونتوس یانسون، بازیکن سوئدی تیم که درشرایطی که تمام هم تیمی هایش بی حرکت ایستاده بودند، تلاش می کرد تا مانع از گلزنی استون ویلا شود. اما آدومای غنایی توپ را وارد دروازه خالی لیدز کرد تا بازی 1-1 شود. در نهایت هم مسابقه با همین تساوی 1-1 به پایان رسید.


بعد از گل لیدز، جروبحث شدیدی میان بازیکنان دو تیم رخ داد که منجر به اخراج القاضی از زمین مسابقه شد. بازیکنان استون ویلا، درعین حال از آتوول، داور بازی هم انتقاد داشتند که چرا با مصدومیت یک بازیکن، بازی را متوقف نکرده.


در پایان مسابقه هم درگیری شدیدی میان مارسلو بیلسا و جان تری، مربی دوم استون ویلا رخ داد تا این دیدار یک جنگ تمام عیار باشد.


6363