تصمیم جالب بیلسا: تعویض بازیکن تیمش به علت تکل خشن!

تصمیم جالب بیلسا: تعویض بازیکن تیمش به علت تکل خشن!

خبرگزاری فوتبالی - مارسلو بیلسا همیشه شخصیت متفاوتی داشته و تصمیم های عجیبی می گرفته است. تصمیم هایی که البته با واکنش های زیادی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، بیلسا حالا در بازی اخیر تیمش میان لیدز یونایتد و استون ویلا تصمیم عجیبی گرفته است. پاسکال استروییک، هافبک لیدز در دقیقه دهم بازی مقابل استون ویلا تکل خشنی روی جک گریلیش هافبک استون ویلا انجام داد. پاسکال نمی توانست به توپ برسد و داور بلافاصله به او کارت زرد نشان داد. اما بازی خیلی زودتر از حد انتظار برای بازیکن بلژیکی به اتمام رسید. در دقیقه بیستم بازی و در زمانی که نتیجه 0-0 مساوی بود و پاسکال هیچ نشانه ای از مصدومیت نداشت، این بازیکن بلژیکی با شاکلتون تعویض شد تا خطری در مورد دریافت کارت زرد دوم توسط وی وجود نداشته باشد. تصمیم بیلسا در نوع خود عجیب و شگفت انگیز به نظر می رسید چرا که با این کار روحیه هافبک تیمش را تخریب کرد.

لیدز در مقابل استون ویلا با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید تا با دوازده امتیاز از پنج بازی موقتا در رتبه دوم لیگ قرار بگیرد. بیلسا که پس از سالها توانسته لیدز را به لیگ برتر انگلیس برگرداند نه تنها کاری کرده تا تیمش خطر سقوط و بازگشت به چمپیونشیپ را حس نکند بلکه با روند فعلی یکی از مدعیان کسب سهمیه خواهد بود.

4125