ادای احترام ویژه کونته و گواردیولا به سرمربی اخراجی لیدز یونایتد

ادای احترام ویژه کونته و گواردیولا به سرمربی اخراجی لیدز یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته و پپ گواردیولا دو سرمربی بزرگ حال حاضر فوتبال انگلستان برای مارسلو بیلسا در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت کردند و او را یک انسان منحصر به فرد نامیدند. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه عصر باشگاه لیدز یونایتد رسما اعلام کرد که مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی به خاطر کسب نتایج ضعیف از سمتش در الند رود اخراج شد. 

به نقل از سایت گل، آخرین بازی بیلسا در لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام و کونته بود و این سرمربی ایتالیایی از اخراج او بسیار ناراحت است. سرمربی سابق اینتر و یوونتوس گفت: "صادقانه من بسیار ناراحتم، چون داریم راجع به کسی که استاد بسیاری از مریبان در گذشته و حال بوده صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم روز گذشته که خبر را خوندم بسیار غمگین شدم. او در کارش بی نظیر است، اما به غیر از این مسئله، برای او به عنوان یک مرد بزرگ احترام خاصی قائلم. مالک لیدز دوست من است و حرف‌های بسیار خوبی راجع به بیلسا زد. به لیدز نیز حق می‌دهم."

گواردیولا نیز در این باره گفت: "میراث او در شهر لیدز، باشگاه و بازیکنانش باقی می‌ماند. متاسفانه کار سرمربیان فقط با نتایج سنجیده می‌شود و اخیرا آن‌ها خیلی خوب نبودند. در چهار فصل از تماشای بازی او و شاگردانش همیشه لذت بردم."

4416