جلال حسینی: پرسپولیس دشمن قسم خورده زیاد دارد!

جلال حسینی: پرسپولیس دشمن قسم خورده زیاد دارد!

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان سرخ ها مجدد در مصاحبه ای گلایه های خود را از افرادی که با پرسپولیس دشمنی می کنند اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، چند ‌ماه ‌پيش ‌بود ‌که ‌سيد جلال ‌حسينی ‌در ‌مصاحبه‌ ای ‌عنوان ‌کرد‌ "می ‌خواهند ‌به‌ پرسپوليس ‌ضربه ‌بزنند" و ‌حالا ‌دوباره ‌همان ‌حرف‌ها ‌را‌ تکرار‌ می ‌کند. کاپيتان ‌پرسپوليس ‌برابر ‌سپاهان ‌اصفهان ‌هم ‌يکی‌ از ‌بهترين‌ها ‌بود ‌و ‌اجازه ‌نداد ‌کی ‌روش ‌استنلی ‌مهاجم ‌سرزن‌ حريف ‌دروازه ‌تيمش ‌را ‌تهديد ‌کند.‌ تازه‌ترين ‌حرف‌های‌ سيد جلال ‌حسينی ‌را ‌بخوانيد ‌که ‌خواندنی ‌است‌.‌

‌عجب ‌بازی ‌سنگينی ‌بود.‌ اگر ‌سپاهان ‌را‌ می ‌برديد ‌خيلی ‌به ‌جام ‌نزديك ‌می ‌شديد؟

بچه های پرسپولیس زحمت خود را کشیدند و موقعیت های خوبی هم خلق کردیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد. شرمنده هواداران خونگرم و بامعرفت پرسپولیس شدیم.

‌حالا ‌هم ‌شانس ‌اول ‌قهرمانی ‌هستيد.‌ درست ‌می ‌گوييم؟

ما باید تا روز آخر لیگ مبارزه کنیم و بجنگیم. در شرایط فعلی چاره دیگری نداریم.

‌چه ‌شرايطی؟

من چند ماه پیش به شما گفتم می خواهند به پرسپولیس ضربه بزنند و حالا همه متوجه صحت و درستی حرف هایم شده اند.

‌چه ‌کسانی؟‌چرا ‌اسم ‌نمی ‌بری؟

مردم و اهالی فوتبال همه چیز را خوب می دانند. پرسپولیس دشمن قسم خورده زیاد دارد و تعدادشان یکی دوتا نیست. می خواهند پرسپولیس را زمین بزنند اما...

‌اما ‌چی؟

اما ما فقط آن بالایی و هواداران را داریم. بنده خدا نمی تواند پرسپولیس را زمین بزند. ما با حمایت هواداران پرسپولیس جلوی تمام دشمنان خود می ایستیم.

‌تراکتورسازی هم‌ به‌ نظر‌ می رسد‌ از‌ مدار‌ قهرمانی خارج‌ شده‌ باشد؟
ما کاری به هیچ تیمی نداریم. تمرکز ما فقط روی بازی پرسپولیس است و خودمان باید در دیدارهای باقی مانده نتیجه بگیریم.

‌سه ‌بازی ‌پرسپوليس ‌با ‌تراکتورسازی،‌ ماشين‌سازی ‌و ‌پارس ‌جنوبی ‌جم ‌است.‌ اين ‌سه ‌بازی ‌را ‌چطور ‌ارزيابی ‌می ‌کنی؟

باید با تمام قدرت در هر سه بازی به میدان برویم. ما بازیکنان پرسپولیس باید بدانیم دشمن داریم و می خواهند به تیم ما ضربه بزنند و نباید تمرکزمان برهم بخورد.

چرا ‌بايد ‌يك ‌بازی ‌فوتبال ‌به ‌جنجال،‌ درگيری ‌و‌ حتی ‌کشته ‌شدن ‌يك ‌تماشاگر ‌بينجامد؟
جواب این سؤال را افراد دیگری باید بدهند. متأسفانه ما به جای لذت بردن از فوتبال فقط دنبال دعوا و درگیری هستیم. پرسپولیس در خانه و بیرون خانه مظلوم است. این را دیگر عالم و آدم خوب می دانند. من یک حرفی دارم که شما باید به آن بپردازید.

‌بفرما،‌ بگو.
بازی ما با سپاهان اصفهان ساعت 15:20 دقیقه برگزار شد در حالي که در ورزشگاه از ساعت 13 باز شده بود. تماشاگری که با هزار زحمت و معطلی 5 ،6 ساعته در ورزشگاه می خواهد بازی را تماشا کند عصبی است. شما رسانه ها باید به این مسائل بپردازید. اینکه چرا هنوز ساعت بلیت فروشی و ورود تماشاگران به استادیوم درست نشده است؟

4344