جلال حسینی: چرا باید من در خرید بازیکن دخالت کنم؟/ به تازه واردان پرسپولیس خوش آمد می گویم

جلال حسینی: چرا باید من در خرید بازیکن دخالت کنم؟/ به تازه واردان پرسپولیس خوش آمد می گویم

وب سایت رسمی فوتبالی- جلال حسینی در واکنش به شایعه دخالت او در جذب بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: نه الان و نه هیچ وقت دیگر هرگز به خودم اجازه ندادم در خرید بازیکن دخالت کنم یا حتی نظر بدهم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، تا ‌به ‌حال ‌كمتر ‌پيش ‌آمده‌ سيدجلال ‌حسينی ‌را‌ اين ‌قدر ‌عصبانی ‌ببينم.‌ سال‌هاست ‌كاپيتان‌ پرسپوليس ‌را ‌می ‌شناسم.‌ فوتباليست ‌بی ‌حاشيه‌ای‌ كه ‌به ‌قول ‌فوتبالی ‌ها ‌فقط ‌مسير ‌زمين ‌تمرين ‌تا‌ منزلش ‌را ‌می ‌شناسد ‌و ‌اهل ‌جار ‌و ‌جنجال ‌نيست.‌ شايد ‌آخرين ‌باری ‌كه ‌عصبانيت‌ شديد ‌او ‌را ‌ديدم ‌يک ‌روز ‌بعد ‌از‌ همان ‌برنامه ‌90‌ معروفی ‌بود ‌كه‌ چند ‌بازيكن ‌پرسپوليس‌ همبازيان ‌خود ‌را ‌دست ‌انداخته ‌و ‌با ‌برخی از‌ آنها ‌شوخی ‌كردند.‌ آن ‌روز ‌هم ‌كاپيتان ‌به‌ شدت ‌خشمگين ‌بود ‌اما ‌ديروز... به‌ سيد جلال ‌گفتيم ‌به ‌هر ‌حال ‌دوستان‌ رسانه‌ای ‌او ‌را ‌دوست ‌دارند ‌و ‌اين ‌مسائل‌ طبيعی ‌است ‌و ‌بعد ‌از10‌،1۵ ‌دقيقه ‌مكالمه ‌تلفنی ‌بالاخره ‌توانستيم‌ او ‌را ‌آرام ‌كنيم.‌ سيدجلال ‌حرف‌های ‌زيادی ‌داشت ‌كه ‌البته ‌بخش‌ عمده‌ آن ‌به ‌رسم ‌امانت ‌نزدمان ‌ماند ‌و ‌آنچه ‌می ‌خوانيد ‌قسمتی‌ كوتاه‌ از ‌يک ‌گپ ‌و ‌گفت ‌نيمروزی ‌است‌.‌

‌‌‌سلام ‌سيد‌جان ‌چه ‌خبر‌ها؟‌ اوضاع‌ و احوال ‌چطور‌ است؟

(با ناراحتی) من نمی دانم چرا این حرف ها از زبان من منتشر شده است. من کی گفتم چرا مدافع خریده اند؟

‌‌‌چون ‌پرسپوليس ‌با ‌كمبود ‌مهاجم‌ رو به ‌روست...‌‌
(حرف مان را قطع می کند) این موضوع به من چه ربطی دارد؟ باشگاه مسئول نقل و انتقالات دارد. سرمربی و کادر فنی دارد و چرا باید من در خرید بازیکن دخالت کنم؟

‌‌‌اخلاقت ‌را ‌می ‌شناسم ‌ولی ‌می ‌خواستم ‌بپرسم ‌بعد ‌از‌ خريد ‌محمد حسين‌كنعانی ‌زادگان ‌حتی ‌نظر ‌هم ‌ندادی ‌كه‌ چرا ‌به ‌جای ‌مهاجم،‌ دفاع ‌خريده‌اند؟
نه! به من چه ربطی دارد. نه الان و نه هیچ وقت دیگر هرگز به خودم اجازه ندادم در خرید بازیکن دخالت کنم یا حتی نظر بدهم.

‌‌‌ولی ‌برخی ‌كاپيتان‌ها‌ در ‌اين ‌مسائل‌ هم ‌دخالت ‌می ‌كنند؟
(با همان لحن قبلی) لطفاً حاشیه نسازید! من کاری به دیگران ندارم و نمی توانم حرفی بزنم اما در مورد خودم می گویم. در این چند سالی که فوتبال بازی میکنم فقط یک چیز را یاد گرفتم و آن هم تمرین کردن است. لطفاً برای من و پرسپولیس حاشیه نسازید!

‌‌‌سيد!‌ ما ‌حاشيه ‌نسازيم؟‌
نه، منظورم دوستان شماست. من برای همه اهالی رسانه و خبرنگاران احترام قائلم. ارزش کار و زحمات شما را هم می دانم که همیشه کنار ما بودید و سعی کردم احترام متقابل بین ما حکمفرما باشد. از شما و همکارانتان فقط یک توقع دارم و آن هم این که حقایق را بنویسید. اگر با خود من صحبت می کنید و چیزی می شنوید همان را منتشر کنید. این اخبار و شایعات برای پرسپولیس حاشیه درست می کند. من فقط یک بار در این مدت به همراه آقاکریم (باقری) به دفتر باشگاه رفتم و هیچ صحبتی هم در خصوص خرید بازیکن نداشتم. به خودم هم اجازه نمی دهم درباره خرید بازیکن حتی نظر بدهم. آن وقت این صحبت ها از قول من چاپ می شود و...

‌‌به ‌هر‌حال ‌دوستان ‌رسانه‌ای ‌هم ‌تو ‌را ‌دوست ‌دارند ‌و‌ هميشه ‌حامی ‌سيدجلال ‌حسينی ‌بوده‌اند.‌ اين ‌مسائل ‌گاهی‌ در ‌كار ‌رسانه‌ای ‌پيش ‌می ‌آيد؟
(کمی آرام می شود) من گفتم انتظار نداشتم.

‌‌‌حالا ‌نظرت ‌درباره ‌خريد‌ محمد حسين‌كنعانی ‌زادگان‌ چيست؟

محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن خوبی است که در تیم ملی همبازی من بوده و به او و سایر تازه واردان پرسپولیس خوش آمد می گویم. امیدوارم او و سایر بازیکنان بتوانند در فصل جدید به موفقیت پرسپولیس کمک کنند.

4344