گواردیولا و حمایت ویژه از سرمربی تحت فشار یونایتد

گواردیولا و حمایت ویژه از سرمربی تحت فشار یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای فتح دوباره لیگ برتر فردا شب آزمونی دشوار در استادیوم اولدترافورد خواهد داشت و لغزش در این دیدار، تعارف کردن قهرمانی لیگ به لیورپول خواهد بود. علیرغم شکست سنگین یونایتد برابر اورتون، گواردیولا معتقد است فردا شب آنها بهترین یونایتد را در میدان خواهند دید.

دیدار با یونایتد: "چهار بازی باقی مانده و ما باید برای دفاع از عنوان قهرمانی در هر چهار بازی پیروز شویم. رسیدن به این هدف دشوار اما شیرین است و ما دقیقا می دانیم که چه باید بکنیم و قصد داریم یک بازی بزرگ ارائه دهیم. انتظار من است است که فردا مقابل بهترین یونایتد قرار گیریم. باید نقاط قوت و ضعف آنها را شناخته و سعی کنیم در این بازی پیروز شویم."

انتقادات اخیر از اوله گونار سولسشر: "من به سولسشر احساس نزدیکی داشته و موقعیت او را کاملا درک می کنم. ما تنها هستیم و این مورد برای همه سرمربیان سراسر جهان اتفاق می افتد. این واقعیت است، ما باید آن را بپذیریم و در غیراینصورت بهتر است در خانه بمانیم. من کاملا سولسشر را درک کرده و از او حمایت می کنم."

غیبت کوین دی بروین:

"دی بروین دچار مشکل عضلانی شده است. ما شرایط کوین را روز به روز بررسی می کنیم اما او برای بازی فردا در ترکیب قرار نخواهد گرفت.

مصدومیت های متوالی، دی بروین را آزار داده است. شرایط مسابقات در انگلیس به گونه ای است که شما وقت لازم برای آماده سازی ندارید و بهترین راه کسب آمادگی در تمرینات پیش فصل است. ما باید به جزئیات کوچکی توجه کرده و ببینیم آیا کوین می تواند یک یا دو بازی دیگر را قبل از پایان فصل انجام دهد یا خیر. دی بروین خانواده ای دوست داشتنی داشته و زندگی او سازمان یافته است. ما قصد داریم با او و کادر پزشکی صحبت کنیم تا نسبت به آمادگی او اطمنینان یابیم.

منچستر؛ آبی یا قرمز؟ "مسئله اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است. پرداختن به این موضوع خوب است اما مهمترین مسئله نیست. درست است که ما در سه سال گذشته بهتر از آنها بوده ایم اما هدف فتح عناوین است نه شکست دادن یونایتد."