مشکل هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیت بازی با الاهلی/ بازار سیاه راه افتاد

مشکل هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیت بازی با الاهلی/ بازار سیاه راه افتاد

وب سایت رسمی فوتبالی- به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها خیل عظیمی از هواداران پرسپولیس نتوانستند بلیت بازی با الاهلی را تهیه کنند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت اما هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیت دچار مشکلاتی شدند.

از آنجایی که قرار بود از ساعت 15 امروز بلیت فروشی آغاز شود اما بلیت‌ها به صورت مناسب به هواداران داده نشده و هواداران پرسپولیس از این مسأله بسیار ناراحت و گله‌مند بوده‌اند.

این هواداران اعتراض خود را به ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اعلام کردند. برخی از هواداران توانسته‌اند بلیت این بازی را تهیه کنند اما به دلیل کارشکنی‌های عربستانی‌ها و به خاطر برخی ناهماهنگی‌های به وجود آمده تعدادی از هواداران پرسپولیس هنوز موفق به تهیه بلیت و ورود به ورزشگاه نشدند. این در حالی است که برخی از هواداران پرسپولیس گلایه‌هایی از برخی از مسئولان این باشگاه داشتند و اعلام می‌کردند ناهماهنگی و بی تفاوتی آنها باعث رخ داده این اتفاقات شده است.

از طرف دیگر بازار سیاه برای بلیت فروشی این بازی به راه افتاده و برخی از هواداران اعلام کردند که بلیت های ۵۰ درهمی این بازی را به مبلغ ۲۰۰ درهم خریداری کرده‌اند.

 7655