پرسپولیس ایران دو - الاهلی عربستان صفر/ قاتل های اهلی قرمرپوش!

پرسپولیس ایران دو - الاهلی عربستان صفر/ قاتل های اهلی قرمرپوش!

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم پرسپولیس و الاهلی عربستان در دوبی و به میزبانی تیم ایرانی به میدان رفتند که در پایان شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر حریف سعودی خود را شکست دهند.


هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

روز سوم و پایانی از دور رفت مرحله گروهی

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان

سه شنبه 20 فروردین 1398

دوبی، ورزشگاه زعبیل، ساعت 20:00

تیم داوری: کیمورا هیرویوکی، اوچی شینجی، تاکاگی تاکومی 

کارت:

بشار رسن و بودیمیر از پرسپولیس

 حسین عبدالغنی و سعید الموالد از الاهلی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن (61 - بودیمیر) ، سیامک نعمتی، علی علیپور (95- محسن ربیع خواه ) ، مهدی ترابی (85- علی مصلح)  

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب الاهلی عربستان: محمد العویس، حسین عبدالغنی، آدریان سانتوس، عبدالباسط هندی، سعید المولد، پابلو دیاز، نوح الموسی، عبدالرحمان غریب، عبدالفتاح عسیری(85- مهند عسیری) ، عمر السومه و جانینی.

سرمربی: خورخه فوساتی

گل:

گل اول پرسپولیس دقیقه 18 شجاع خلیل زاده:

عجب گلی زد شجاع!! پرتاب بلند اوت روی سر شجاع فرود آمد و مدافعان حریف هم با مزاحمت توپ را دفع کردند اما این پایان کار نبود و شجاع توپ معلق روی هوا را با یک ضربه قیچی از بغل به زمین کوباند و توپ به جایی که باید می رفت. محمد العویس گلر تیم سعودی تنها توانست کف دستش را به توپ برساند!

گل دم پرسپولیس دقیقه 48 علی علیپور: 

ارسال بشار رسن از روی نقطه کرنر با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه شد. در ادامه محمد نادری توپ را به روی دروازه فرستاد و توپ با پاس نوراللهی به علیپور رسید و او گل دوم را هم زد. در این صحنه مدافع حریف کاملا آفساید را پُر کرده بود.

دقایق حساس:

دقیقه 19: شوت سرکش احمد نور از فاصله دور کابوس گل دوم را روی فرق سر گلر تیم سعودی فرود آورد اما توپ با فاصله کمی به اوت رفت.

دقیقه 33: شوت تابارز به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: پاس رو به عقب شجاع خلیل زاده اشتباه بود و باعث شد عمر سوما در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما خروج بیرانوند مانع از گلزنی الاهلی شد.

دقیقه 37: بازیکنان الاهلی روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شدند. ضربه جانینی به سوما رسید و شوت او به تیر دروازه خورد تا دروازه پرسپولس همچنان بسته بماند.

دقیقه 46: قریب پس از دریبل بازیکن تیم پرسپولیس وارد محوطه جریمه شد و توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه مهاجم الاهلی را بیرانوند به زیبایی سیو کرد.

نیمه دوم

دقیقه 50: شوت احمد نوراللهی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 58: شوت حسین عبدالغنی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 64: شوت دیدنی و کات دار مهدی ترابی با واکنش العویس راهی کرنر شد.

دقیقه 80: تابارز تلاش کرد تا با ارسال پاس سوما را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما آمل فوق العاده کمال مانع از گلزنی شد.

دقیقه ۹۳: سانتر حسین عبدالغنی و ضربه سر عمر سوما در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

2526