پیش بازی پرسپولیس-الاهلی عربستان/در جستجوی مسیر صعود

پیش بازی پرسپولیس-الاهلی عربستان/در جستجوی مسیر صعود

وب سایت رسمی فوتبالی- پرسپولیس ایران در زمین بی طرف، میزبان الاهلی عربستان است و برای صعود به مرحله بعد، نیازمند کسب پیروزی است.

به گزارش فوتبالی، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه چهارم، پرسپولیس ایران میزبان الاهلی عربستان است. البته به دلیل قانون برگزاری بازی نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف، یاران برانکو در زمین الوصل امارات میزبان هستند.

این دیدار ساعت ۲۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و یاران برانکو و خورخه فوساتی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

در دو بازی اخیر، الاهلی عربستان یک برد و یک شکست به دست آورده و با سه امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. در سوی دیگر پرسپولیس به واسطه اشتباهات مکرر داور تنها یک امتیاز به دست آورده است.

در نخستین بازی این تیم، پاختاکور گلش را در موقعیت آفساید به ثمر رساند و در بازی دوم السد هم به واسطه اشتباهات داوری توانست پرسپولیس را مغلوب کند.

ادامه این اشتباهات و انتخاب داور بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته که گل آفساید کاشیما را مردود اعلام نکرد، موجب اعتراض برانکو ایوانکوویچ شده است.

با این وجود پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و اخیراً با برتری مقابل استقلال در داربی تهران و شکست دادن پیکان به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

حسین ماهینی و محمد انصاری به همراه امید عالیشاه غایبان پرسپولیس هستند ولی نکته امیدوار کننده آمادگی کمال کامیابی‌نیا بعد از در رفتن کتفش در بازی اخیر و بازگشت شایان مصلح به جمع بازیکنانش تیمش بعد از چند هفته است.

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امیدهایش نیازمند پیروزی و حداقل کسب یک تساوی است تا در دور برگشت برای صعود به مرحله حذفی تلاش کند.

الاهلی عربستان نیز در لیگ این کشور در رده چهارم جای گرفته است و در بازی آخر خود توانست در دیداری حساس الشباب عربستان را با ۴ گل مغلوب کند و آماده این دیدار شود.

دو دیدار اخیر این دو تیم که در سال ۲۰۱۷ و در مرحله یک چهارم نهایی آسیا، با یک برد و یک مساوی به نفع پرسپولیس همراه بود.

7655