بینی مسی نشکسته؛ او به بازی برگشت با یونایتد می رسد

بینی مسی نشکسته؛ او به بازی برگشت با یونایتد می رسد

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد برخورد شدید دست کریس اسمالینگ با صورت مسی باعث شد که ستاره آرژآنتینی بارسا با صورتی خونین زمین را ترک کند.

به گزارش فوتبالی روز پنجشنبه تستهای پزشکی دقیق تری از صورت مسی به عمل آمده و نتیجه این تستها حکایت از آن دارد که بینی مسی نشکسته و فقط دچار خونریری و کبودی شده است.

ستاره آرژانتینی بارسا حالا باید چند روزی استراحت کند تا کبودی بینی اش برطرف شود. چرا که در پی این برخورد، کبودی شدیدی در بینی او ایجاد شده است. بدین ترتیب دوره بازیابی مسی بسیار کوتاه خواهد بود و با کمترشدن این کبودی، او قادر خواهد بود تا به زمین چمن بازگردد.

در پایان بازی اولدترافورد، سرخیو بوسکتس هم حدس زده بود که بینی مسی نشکسته و درگفتگو با خبرنگاران گفت:« بعید می دانم که بینی مسی شکسته باشد؛ هرچند که قطعا بازی کردن با این شرایط برایش دردناک است.»

بعید به نظر می رسد که با این وضعیت مسی در بازی روز شنبه بارسا مقابل اوئسکا که از سری بازیهای هفته سی و دوم لالیگا برگزار خواهد شد، قادر به همراهی آبی اناری ها باشد؛ چرا که این کبودی در طول 48 ساعت برطرف نخواهد شد اما طبق اعلام پزشکان، مسی می تواند در بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با منچستریونایتد در نوکمپ، بارسایی ها را همراهی کند.

جرارد پیکه و لوئیس سوارز هم به دلیل محرومیت در بازی با اوئسکا حضور نخواهند داشت.

6363