اعلام ترکیب بارسلونا و اوئسکا؛ زوج مسی در شب رکوردشکنی کیست؟

اعلام ترکیب بارسلونا و اوئسکا؛ زوج مسی در شب رکوردشکنی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت‌های لالیگا، بارسلونا و اوئسکا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند و این دیدار برای بارسلونا حساس و حائز اهمیت است. در واقع در لیگ فوتبال اسپانیا در حال حاضر تمام بازی ها برای بارسلونا حائز اهمیت بوده و حساس هستند چرا که این تیم در کورس قهرمانی با اتلتیکو مادرید قرار دارد و جایی برای امتیاز از دست دادن و لغزش نیست.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی به 4 امتیازی اتلتیکو مادرید که صدرنشین لالیگاست می‌رسد و شانس های برای قهرمانی در لیگ فوتبال اسپانیا زنده می‌شود چرا که در هفته‌های آینده یک بازی رو در رو هم با اتلتیکو مادرید در نیوکمپ خواهد داشت.

لیونل مسی در این بازی به تعداد 767 بازی برای بارسلونا می‌رسد و تبدیل به بازیکنی می‌شود که بیشترین تعداد بازی رسمی را برای باشگاه بارسلونا داشته است و در واقع رکورد ژاوی را می‌شکند و باید دید که عملکردش در این بازی به چه شکل خواهد بود.

ترکیب بارسلونا برای این بازی بدین شرح است: تراشتگن، دست، مینگوئزا، لنگله، جوردی آلبا، بوسکتس، دی یونگ، پدری، عثمان دمبله، مسی، گریزمان.

ترکیب اوئسکا بدین صورت است: آلوارو، خاوی گالان، سیوواس، پولیدو، اینسوئا، مافئو، دومبیا، میکل ریکو، فریرو، اسکریچه، رافا میر.

1470