پیکه: بارسلونا باید به تیم خطرناک منچستریونایتد احترام بگذارد

پیکه: بارسلونا باید به تیم خطرناک منچستریونایتد احترام بگذارد

سایت رسمی فوتبالی - جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، معتقد است که این تیم باید به تیم خطرناک منچستریونایتد احترام گذاشته و آنها را دستکم نگیرد. 

به گزارش فوتبالی، تیم سولشر آماده است تا پس از حذف پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امشب در این رقابت ها به مصاف بارسلونا برود. یونایتد در مرحله قبل در حالی با نتیجه 3 - 1 در پارک دو پرنس به پیروزی رسید که بازی رفت را با دو گل در ورزشگاه خانگی خود شکست خورده بود. پیکه که پیش از حضور در بارسلونا 4 سال در منچستریونایتد توپ زده در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: " من تکرار بازی منچستریونایتد برابر پی اس جی را دیدم. هرگز نباید منچستریونایتد را دستکم گرفت. باید کار را خیلی سریع تمام کرد. آنها توانایی خود را در دیدار برگشت برابر پاریس نشان دادند. بازیکنان جوان خوب زیادی دارند. پنالتی که در آن دیدار در وقت های تلف شده گرفته شد نشان دهنده اتفاقی است که می توان رخ دهد. ما می دانیم که یونایتد تا چه حد خطرناک است. "

پیکه با اشاره به دوران حضور خود در این تیم ادامه داد: " این بازی برای من خاص است. اینجا جایی است که من از یک پسر به یک مرد تبدیل شدم. چیزهای زیادی یاد گرفتم و این فقط مربوط به مسائل داخل زمین نبود. از 17 تا 21 سالگی اینجا بودم و تجربیات زیادی کسب کردم. لحظات خوب و بد داشتم. به تنهایی اینجا زندگی کردم و این باعث شد چیزهایی را یاد بگیرم و به فرد کاملا متفاوتی تبدیل شوم. "

1070