گواردیولا: هزار بار گفته ام که تاتنهام فقط هری کین نیست

گواردیولا: هزار بار گفته ام که تاتنهام فقط هری کین نیست

سایت رسمی فوتبالی- پپ گواردیولا سرمربی باتجربه منچسترسیتی در کنفرانس خبری قبل از مصاف تیمش باتاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد. گواردیولا در بخشی از صحبتهایش اعلام کرد که تاتنهام فقط هری کین نیست و این تیم را رقیبی سرسخت خواند که از نظر فیزیکی قوی است.

گواردیولا دراین رابطه گفت:«سیتی فقط هری کین نیست. آنها حریف سرسختی هستند که از نظر فیزیکی قدرت بدنی بالایی دارند و در عین حال شناخت خوبی هم از تیم ما دارند. من هزاران بار این را درمورد تاتنهام گفته ام.»

گواردیولا درمورد سختی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«ما قصد نداریم که از الان تا آخر فصل ریلکس کنیم و نباید تن به هیچ شکستی بدهیم. هریک از هشت تیم باقی مانده در لیگ قهرمانان اروپا، شانس قهرمانی در این تورنمنت را دارند.»

تیم گواردیولا در یک هفته سه بازی برگزار کرده (دو بازی در لیگ برتر و یکی هم بازی نیمه نهایی جام حذفی انگلیس) و به همین خاطر شاگردان او خسته هستند. اما این خستگی باعث نشده که گواردیولا تغییری در شرایط تیمش ایجاد کند:«نمی دانم که چقدر پاها و ذهنهای بازیکنانم آماده و قبراق است ولی ما چیزی را برای بازی با تاتنهام تغییر نخواهیم داد.»

گواردیولا در این بازی سرخیو آگوئرورا در اختیار خواهد داشت؛ او اخیرا به تمرینات گروهی سیتی بازگشته. پپ دراین رابطه گفت:« آگوئرو احساس خوبی دارد. امیدوارم که بتوانم دوباره روی بنجامین مندی و کایل واکر هم حساب باز کنم و آنها هم می توانند برای تیم به میدان بروند.»

بخش بعدی صحبتهای پپ درمورد برنامه های تاتنهام برای این بازی بود:« به نظرم تاتنهامی ها به دنبال تحت فشار گذاشتن ما خواهند بود و تهاجمی کار خواهند کرد. به همین خاطر مطمئنم که بازیکنانم آمادگی لازم برای رویارویی با چنین حریفی را دارند.»

6363