پیشکسوت استقلال: کادر فنی و بازیکنان اعتبار استقلال را خدشه دار نکنند/ حتی تساوی هم حال تیم را خوب می کند

پیشکسوت استقلال: کادر فنی و بازیکنان اعتبار استقلال را خدشه دار نکنند/ حتی تساوی هم حال تیم را خوب می کند

وب سایت رسمی فوتبالی- رضا حسن زاده بازی امشب استقلال را یکی از دشوارترین بازی های این تیم عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم برای بازی با الهلال گفت: استقلال باید بلافاصله بعد از بازی با پرسپولیس، شرایط خود را بهبود می بخشید. وظیفه کادر فنی استقلال این بود که تیم را بعد از دربی به انسجام برسانند اما متاسفانه این اتفاق رقم نخورد تا استقلال شرایط سختی را تجربه کند.

حسن زاده در ادامه افزود: من بازی های الهلال را دیده ام. آن ها مقابل الدحیل هم آن قدر آماده بودند که جدا از این که سه گل زدند، چهار، پنج گل را هم نزدند. به همین دلیل مطمئنم استقلال امشب کار خیلی سختی را در پیش دارد و حتی تساوی برابر الهلال هم برای استقلال خیلی خوب است چرا که این الهلال از قوی ترین تیم های چند سال اخیر خودش است که خیلی خوب تقویت شده است. استقلال اگر امشب در قطر تساوی هم بگیرد، می تواند لیگ داخلی را پر امید تر سپری کند، اما شکست برابر الهلال شرایط این تیم را خیلی سخت تر می کند. من از کادر فنی و بازیکنان استقلال می خواهم که اعتبار این تیم را خدشه دار نکنند و همه توان خود را برای کسب امتیاز در این بازی بگذارند.

مدافع اسبق استقلال در ارتباط با این که در صورت عدم کسب نتیجه در دیدار امشب آیا باید کادر فنی این تیم باز هم حمایت شود گفت: من در این رابطه صحبت نمی کنم اما واقعا برایم سوال است که هدف شفر از تعویض در دقیقه ۸۷ بازی با سایپا و آوردن بازیکن جوان چه بود؟ شما اگر دنبال تعویض بازی هستی چرا دقیقه ۸۷ تعویض می کنی؟ یا در دربی من استقلال را بدون برنامه دیدم و وقتی پرسپولیس روی سانتر ضعف داشت چرا استقلال از یک بازیکن سر زن استفاده نکرد؟

7655