اینتر 0 - 0 آتالانتا؛ تعارف همشهری را پس زدند!

اینتر 0 - 0 آتالانتا؛ تعارف همشهری را پس زدند!

وب سایت رسمی فوتبالی- اینتر و آتالانتا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از "ورزش سه"، اینتر در شبی که در سن سیرو نیاز به پیروزی داشت، هرچه تلاش کرد نتوانست دروازه آتالانتا را باز کند اما در نهایت دروازه حریف باز نشد و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اینتر بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 8 می توانست به گل اول برسد اما ضربه والی وسینو از پشت محوطه با عکس العمل دروازه بان آتالانتا همراه شد.

در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در دقیقه 30 ایکاردی در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل اول اینتر نیز پیش رفت اما گولینی ضربه او را مهار کرد و در ریباند نیز این اتفاق دوباره تکرار شد.

لحظاتی بعد آتالانتا روی حرکت تماشایی گومز می توانست روی دروازه هندانوویچ خلق موقعیت کند اما هیچکس از ارسال عرضی مهاجم آتالانتا استفاده نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول پولیتانو در گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما حضور به موقع مدافعان آتالانتا موقعیت را از وی گرفت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم و روی اشتباه عجیب گالیاردینی، آتالانتا صاحب موقعیت گلزنی شد اما گومز نتوانست از پاس عرضی ایلیچیچ استفاده کند.

در دقیقه 55 تیم مهمان در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه گومز با اختلاف از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت. در ادامه باز هم جریان بازی آرام شد و هیچ فرصتی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

در دقیقه 72 راجا ناینگولان در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست گل مهمی به ثمر برساند اما گلر آتالانتا باز هم واکنش خوبی نشان داد. در ادامه اینتر تلاش زیادی برای زدن گل برتری داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت آنها در خانه خود با تساوی بدون گل متوقف شدند.