جدایی دی‌بوئر از آتلانتا به دلیل نتایج افتضاح

جدایی دی‌بوئر از آتلانتا به دلیل نتایج افتضاح

خبرگزاری فوتبالی – فرانک دی بوئر دیگر سرمربی تیم آتلانتا نیست.

به گزارش فوتبالی، فرانک دی‌ بوئر، بازیکن اسبق تیم ملی هلند که هدایت تیم آتلانتا در لیگ آمریکا را بر عهده داشت از این تیم جدا شد. باشگاه آتلانتا یونایتد روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد به همکاری با دی‌بوئر پایان داده و دو طرف به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند.

آتلانتای در گروه E در MLS با ۳ شکست ۱-۰ در رده انتهای جدول قرار گرفت و در ۳ بازی خود مقابل نیویورک ردبولز، سینسیناتی و کلمبوس کریو حتی یک گل هم نزد تا جدایی دی بوئر از این تیم منطقی به نظر برسد.

بازیکن سابق تیم بارسلونا در سال ۲۰۱۹ جانشین تاتا مارتینو شده بود که به تیم مکزیک پیوست. آتلانتا زیر نظر مارتینو توانست رتبه دوم را در کنفرانس شرق به دست آورد و دو جام U.S. Open Cup و Campeones Cup را هم فتح کند.

دی بوئر در این رابطه گفته: بابت فرصتی که به من در آتلانتا داده شد بسیار ممنونم. مربیگری در لیگ MLS و زندگی در آتلانتا برای من تجربه فوق‌العاده‌ای بود. چالش جدیدی داشتم. هیچ‌وقت هواداران فوق‌العاده آتلانتا را فراموش نمی‌کند. آن‌ها واقعا خاص هستند. می‌خواهم از بازیکنان و مربیان هم بابت حمایتشان تشکر کنم. باعث افتخار من بود که با آن‌ها کار کنم.

1101