سوتهای انتقادی هواداران بارسلونا برای گریزمن

سوتهای انتقادی هواداران بارسلونا برای گریزمن

سایت رسمی فوتبالی- بی تردید آنتوان گریزمن یکی از چهره های بازی امشب نوکمپ است که بیش از سایرین زیر ذره بین حاضران در ورزشگاه قرار دارد. در جریان دیدار بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید، هواداران حاضر در نوکمپ حسابی از شرمندگی او درآمدند.
تابستان گذشته بود که آنتوان گریزمن تا یک قدمی انتقال به بارسلونا پیش رفته بود ولی در نهایت این انتقال انجام نشد. بعد از گمانه زنی های فراوان، او تصمیم گرفت تا قراردادش را با اتلتیکو تمدید کند. حالا هواداران بارسا این موضوع را فراموش نکرده اند و امشب که او برای اولین بار بعد از این گمانه زنی ها در نوکمپ به میدان رفته، هواداران تیم کاتالان حسابی برای او سوت زدند. 
هواداران حاضر در نوکمپ اصلا استقبال خوبی از این مهاجم فرانسوی به عمل نیاوردند و در فاصله 5 دقیقه مانده به شروع بازی و زمانی که میکروفن ورزشگاه ترکیب اصلی اتلتیکومادرید را اعلام می کرد، به محض اعلام نام آنتوان گریزمن، هواداران بارسا به شدت برای او سوت زدند و صدای سوتهایی که برای گریزمن به صدا درآمد، چند برابر سوتهایی بود که برای ده بازیکن دیگر زده شد.

در جریان بازی هم اوضاع به همین ترتیب پیش رفت. اولین توپهایی که به آنتوان گریزمن می رسید، با سوتهای متعدد و انتقادی هواداران بارسا همراه بود. هرچند که با گذر زمان، از حجم این سوتها کاسته شد. 
درهنگام آغاز بازی گریزمن سلام و احوالپرسی گرمی با سوارز و دمبله داشت.
6363