محمود کلهر: برانکو هوشمندانه از نقاط ضعف استقلال استفاده کرد

محمود کلهر: برانکو هوشمندانه از نقاط ضعف استقلال استفاده کرد

وب سایت رسمی فوتبالی -پیشکسوت پرسپولیس بازی هوشمندانه و حساب شده سرخپوشان را در دربی عامل موفقیت این تیم می دانند و معتقد است پرسپولیس شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی است.

 به گزارش فوتبالی، محمود کلهر با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس دربی گفت: هرچند استقلال شروع خوبی برای این بازی داشت اما تفکرات برانکو و روش هوشمندانه او باعث شد پرسپولیس با استفاده از نقاط ضعف استقلال در دربی به نتیجه مورد نظرش برسد و کاملاً شایسته برد در این دیدار بود. 

او در ادامه گفت: برانکو از همان دقایق اولیه توانست تاکتیک استقلال را برای این بازی شناسایی کرده و از نقاط ضعف استقلال به نفع خود بهره برد. اگرچه در پایان بازی در برخی از آمارها استقلال برتری عددی نسبت به پرسپولیس داشت اما در مجموع پرسپولیس منطقی بازی کرد و مزد بازی برتر خود را گرفت. 

کلهر ادامه داد :برانکو نمی خواست صدر را از دست بدهد و استقلال نیز برای کسب پیروزی به زمین آمده بود اما در دوئل برانکو و شفر، مربی پرسپولیس هوشمندانه‌تر عمل کرد و موفق شد بازی با پیروزی پشت سر بگذارد. یکی از بهترین تصمیمات برانکو در این دیدار این بود که میانه میدان را از حریف گرفت و بدین ترتیب موفق شد از مهره های خود استفاده بهینه را برده و بازی بزرگ فصل را به نفع خود به پایان برساند.

 این پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد فنی شجاع خلیل زاده، گفت: در حال حاضر شجاع یکی از بهترین مدافعان ایران است و این شایستگی را دارد که در ترکیب تیم ملی به صورت ثابت حضور پیدا کند اما برای او توصیه‎ای دارم.به نظر من او که باید حرفه ای تر عمل کند و مراقب حاشیه سازی هایی که برای او می شود، باشد. در جریان دربی و  در صحنه پنالتی شجاع باید تمرکز بیشتری می کرد و اسیر حاشیه ها نمی شد 

کلهر که پرسپولیس را شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌داند، در پایان گفت: پرسپولیس با توانایی فنی و کادر فنی باهوشی که دارد این توان را از این توان برخوردار است که در هر ۳ جامی که در پیش رو دارد با قدرت به کار خود ادامه داده و قهرمان شود.

1984