قائدی: دوست نداریم در خانه به عراق امتیاز دهیم/ استقلال دربی را می‌برد

قائدی: دوست نداریم در خانه به عراق امتیاز دهیم/  استقلال دربی را می‌برد

وبسایت رسمی فوتبالی- مهدی قائدی مهاجم تیم امید گفت: حساس‌ترین بازی ما در این مرحله بازی با عراق است اما چون در خانه از این تیم میزبانی می‌کنیم دوست نداریم به نتیجه‌ای غیر از برد فکر کنیم.

به گزارش فوتبالی، مهدی قائدی در خصوص پیروزی تیم امید برابر یمن اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم در کنار انجام یک بازی خوب نتیجه‌ای را هم که می‌خواستیم کسب کنیم و دل هوادارانی را که برای تشویق تیم به ورزشگاه آمده بودند شاد کنیم.

وی در خصوص دیدار با عراق گفت: حساس‌ترین بازی ما در این مرحله بازی با عراق است اما چون در خانه از این تیم میزبانی می‌کنیم دوست نداریم به نتیجه‌ای غیر از برد فکر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: هدف ما شکستن طلسم بیش از چهل ساله نرفتن به المپیک است و امیدوارم در این راه موفق شویم. انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های اروپایی باعث می‌شود تا هم نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم و هم بازیکنان هماهنگ‌تر شوند. به نظرم برگزاری دیگرهای تدارکاتی با تیم‌های ضعیف نمی‌تواند به تیم کمک کند.

قائدی در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه دربی روز دهم فروردین گفت: خب طبیعی است که ما شرایط خوبی داریم و تیم بهتری هستیم. فکر می‌کنم استقلال دو بر صفر دربی را می‌برد.



9697