کورتوا: با این که رسانه های اسپانیا می خواهند من را بکشند اما هنوز یکی از بهترین دروازه بانان دنیا هستم

کورتوا: با این که رسانه های اسپانیا می خواهند من را بکشند اما هنوز یکی از بهترین دروازه بانان دنیا هستم

سایت رسمی فوتبالی - تیبو کورتوا تاکید دارد که علیرغم این که رسانه های اسپانیا می خواهند او را بکشند اما این بازیکن هنوز هم یکی از بهترین دروازه بان های دنیاست.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان رئال مادرید در بازی انتخابی یورو 2020 با اشتباه مهلک خود گلی را به روسیه هدیه داد. با این حال دو گل ادن هازارد در نهایت نتیجه را 3 - 1 به سود بلژیک به پایان رساند. ستاره سابق چلسی نتوانسته در اولین فصل حضور خود در سانتیاگو برنابئو تاثیرگذار باشد. زین الدین زیدان در اولین دیدار خود برابر سلتاویگو نیز ترجیح داد که از کیلور ناواس استفاده کند. با این حال به نظر می رسد که دروازه بان بلژیکی علیرغم اشتباهات خود شکی به توانایی هایش ندارد. او در این باره گفت: " با این که رسانه های اسپانیایی می خواهند من را بکشند اما من هنوز هم خودم را یکی از بهترین دروازه بان های دنیا می دانم. احساس قدرت می کنم. آرام هستم چون به خوبی تمرین می کنم و به خوبی بازی می کنم. این اشتباه کوچکی بود اما این زندگی یک دروازه بان است. با وجود این ها آرام هستم و بازی خودم را انجام می دهم. "

بلژیک باید روز یکشنبه در یک دیدار دیگر در رقابت های انتخابی یورو 2020 در زمین قبرس به مصاف این تیم برود. کورتوا پس از این بازی به تمرینات رئال مادرید بازخواهد گشت.

1070