دشان: زیدان روزی سرمربی فرانسه خواهد شد

دشان: زیدان روزی سرمربی فرانسه خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی - دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که زین الدین زیدان، همبازی سابقش، یک روز روی نیمکت هدایت این تیم خواهد نشست. 

به گزارش فوتبالی، دشان که موفق شد تابستان گذشته جام قهرمانی جهان را در روسیه و به عنوان مربی فرانسه بالای سر ببرد، معتقد است که زیدان به زودی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. او در گفتگو با اکیپ اظهار داشت: " روزی او نقش مهمی خواهد داشت و این مسئولیت را می پذیرد. نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد. ممکن است خیلی زود یا دیرتر باشد. نمی دانم اما برای من این اتفاق منطقی است همانطور که برای من بود. اما فکر نمی کنم در حال حاضر مشکل جدی برای من باشد. "

دشان همچنین درباره فصل پر فراز و نشیبی که رافائل واران و ساموئل اومتیتی پشت سر گذاشتند، افزود: " می دانم که آنها چه توانایی هایی دارند. شما می توانید شرایط سختی داشته باشید اما طبیعی است چون نمی توانند 8 ماه مداوم در بهترین شرایط خود باشند. اما آنها بازیکنان بسیار مهمی هستند که به حضور در سطح بالا عادت دارند. ابهاماتی درباره شرایط واران وجود داشت اما این مسائل او را متوقف نکرد و او عملکرد خوبی در زمین برای رئال مادرید داشته است. "

1070