پیش بازی نفت مسجد سلیمان - سایپا؛ دایی در جنگ با اولین ها!

پیش بازی نفت مسجد سلیمان - سایپا؛ دایی در جنگ با اولین ها!

وب سایت رسمی فوتبالی- نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه خانگی خود میزبان سایپا تهران است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان علیرضا مرزبان پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال، در هفته بیست‌و‌دوم به مصاف سایپایی خواهند رفت که در دیدار هفته قبل موفق شد با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد. مسجد سلیمانی‌ های رده چهاردهمی که به شدت خطر سقوط به قعر جدول را احساس می‌کنند در حالی به مصاف تیم علی دایی خواهند رفت که سایپایی‌ها هم به لحاظ مالی و وضعیت تمرینی شرایط نسبتاً مشابهی با تیم حریف دارند.

سایپایی‌ها که در سه هفته گذشته پنج امتیاز به دست آورده‌اند، در صورت برتری در این دیدار می‌توانند خود را تا رده ششم جدول بالا بکشند و وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند اما از سوی مقابل نفتی‌ها در صورت شکست در این بازی وضعیت خطرناکی در جدول پیدا خواهند کرد.

نکته عجیب اینجاست که هر دو تیم در اواسط نیم فصل وضعیت خوبی در جدول داشتند. سایپا با علی دایی پس از حذف استقلال در جام حذفی ناگهان دچار افت شد و نفتی ها هم پس از اینکه با مرزبان به توفیقاتی دست یافتند به مرور دچار افت شدند. البته در این میان رد پای مدیریت دو تیم را نباید نادیده گرفت که سهم مهمی در پسرفت تیم هایشان داشتند.

چهره ویژه: آرمان رمضانی حالا عصای دست دایی در خط حمله تیمش شده است. این مهاجم بلند بالا که شمه ای از بازی دایی در دوران بازیگریش را به ما نشان داده است می تواند امروز هم برگ برنده نارنجی پوشان در شهر اولین ها باشد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر

نفت مسجد سلیمان - سایپا تهران

پنجشنبه 23 اسفند 1397، ساعت 16:00

مسجد سلیمان، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

داور: رضا عادل، حسن ظهیری، یعقوب سخندان، روح اله شریفی، احمد محمدی و جلیل شعرانی

بازی پیشین: استقلال یک - نفت مسجد سلیمان؛ سایپا یک - فولاد صفر

رتبه: نفت مسجد سلیمان با 21 بازی 18 امتیاز در رده چهاردهم و سایپا با 19 بازی و 23 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

محروم: یوسف وکیا، سید محمد حسینی نفت مسجدسلیمان و رضا علیاری گلوجه سایپا تهران

2526