پیش بازی سایپا - نفت مسجد سلیمان؛ مرزبان حریف دایی می شود؟

پیش بازی سایپا - نفت مسجد سلیمان؛ مرزبان حریف دایی می شود؟

وبسایت فوتبالی- در ادامه بازیهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های فوتبال سایپا و نفت مسجد سلیمان، شنبه از ساعت 18:45 در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، مصاف تیم های چهارم و پانزدهم جدول می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد. سایپای نارنجی پوش در این بازی میزبان بختیاری هاست و به چیزی غیر از 3 امتیاز فکر نمی کند. از طرفی نفتی ها با سرمربی جدیدشان با انگیزه های متفاوتی وارد میدان می شوند. شاگردان علی دایی پس از پیروزی مقابل سردار بوکان در جام حذفی پای به میدان می گذارند. خودروسازان در این فصل سینوسی عمل کرده اند و البته در دو هفته اخیر با دو برد پیاپی خود را به بالای جدول نزدیک کرده اند. هماهنگی بازیکنان سایپا در هفته های اخیر و ارائه بازی هجومی در این دیدار ها نوید یک بازی هجومی را از سوی بازیکنان سایپا می دهد. سایپا در بازی های اخیر خانگی خود موفق به کسب نتایج خوبی شده است و امیدوار است این روند را ادامه دهد. شاگردان دایی برای این دیدار خانگی هیچ گونه محرومی ندارند و با تمام بازیکنان خود به مصاف شاگردان مرزبان می‌روند.

اما در سوی مقابل پس از لغو بازی نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال که حاشیه های فراوانی را به همراه داشت، شاگردان مرزبان به مصاف سایپا می‌روند. در پنج هفته گذشته نفتی ها، سه تساوی و دو شکست بدست آورده اند. البته علیرضا مرزبان در بازی مقابل سایپا برای نخستین بار روی نیمکت نفت مسجد سلیمان می نشیند. از طرفی بختیاری ها با بدترین اتفاق ممکن روبرو شده اند و کاپیتانشان را برای این بازی در اختیار ندارند. مصدومیت میلاد میداوودی و احتمال جراحی پای این بازیکن می تواند در ادامه لیگ به ضرر آنها تمام شود. با این حال نفت مسجد سلیمان در این دیدار به دنبال کسب نخستین پیروزی در این فصل رقابتهای لیگ برتر است. البته آنها یک هدف دیگر هم دارند و اینکه بتوانند اولین گلشان در رقابتهای این فصل را به ثمر برسانند

چهره ویژه: مهدی ترابی فصل را با حاشیه های مختلفی شروع کرده است. قضیه انتقال عجیب و غریب او به تراکتور و در ادامه بستن قرارداد با پرسپولیس باعث شد بازیکن بی حاشیه ای چون ترابی نیز به دردسر بیفتد و در ادامه مصدومیتش نیز مزید بر علت شد تا دایی خیلی به او میدان ندهد. با این حال ترابی کم کم آماده حضور در میدان می شود. ضمن اینکه این بازیکن موفق شد در پیکار دوستانه ایران مقابل ازبکستان خوش بدرخشد و تک گل بازی برای شاگردان کی روش را وارد دروازه ازبک ها کند. این موضوع باعث شد تا ترابی در تمرینات هفته اخیر نارنجی پوشان با روحیه ظاهر شود و به احتمال فراوان پس از مدت ها دایی از او به عنوان بازیکن ثابت بهره ببرد.

سايپـا تهران - پارس جنوبي جم

31 شهریور ماه 1397 ساعت 18:30 

 ورزشگاه پاس قوامین تهران 

بازی هفته قبل: فولاد خوزستان یک - سایپا 2 ؛ پیکار نفت مسجد سلیمان و استقلال به زمان دیگری موکول شد.

رتبه در جدول: سایپا با 10 امتیاز در رده چهارم، نفت مسجد سلیمان با 3 امتیاز در رده پانزدهم

محرومان: دو تیم بازیکن محروم ندارند. 

تیم داوری: حسین زرگر - علی دودانگه - یعقوب حجتی - حسین زمانی - ناظر: مسعود عنایت