علیرضا مرزبان: فولاد در نیم‌فصل دوم مدعی شده است/ برای بقا در لیگ مبارزه می‌کنیم

علیرضا مرزبان: فولاد در نیم‌فصل دوم مدعی شده است/ برای بقا در لیگ مبارزه می‌کنیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که جزو مدعیان است و بعد از برتری مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا مرزبان در نشست خبری دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فولاد بعد از ترمیم‌هایی که انجام داده است و مربی جدید در سه دیدار به 2 پیروزی و یک مساوی دست یافته است. فولاد قرار است در نیم فصل دوم مدعی باشد. از طرفی ما برای بقا در لیگ مبارزه می‌کنیم. بعد از امتیاز بعدی که در خانه از دست دادیم و در خانه مقابل پارس جنوبی گل خوردیم از لحاظ بحث روحی و روانی و فنی خود را برای این دیدار آماده کردیم. با تیمی بازی داریم که جزو مدعیان است و بعد از برتری مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارد و بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم بازی با کیفتی ارائه بدهیم.

وی در خصوص غایبان این تیم گفت: پاپی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. میداودی را نیز برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تقابل این دو تیم رقابت میان یک تیم مدعی قهرمانی و یک تیم برای بقا در لیگ است. همین مسئله حساسیت را بالا می‌برد و گرفتن سه امتیاز را برای هر دو تیم ارزشمند می‌کند. هر دو تیم باید با تمام توان بازی کنند تا به خواسته‌های خود برسند. به عنوان بازی دو تیم خوزستانی آرزو دارم که شاهد دیدار با کیفیتی باشیم. ما برای زیبایی بازی ارزش قائل هستیم و امیدوارم در بازی فردا بدون حاشیه باشیم و مانند همیشه برای کیفیت بازی ارزش قائل باشیم. ما غیر از یک دیدار همیشه دیدارهایی زیبایی را انجام دادیم و به فوتبال زیبا به عنوان نماینده خوزستان اهمیت می‌دهیم.

7655