استقلالی‌ها السد را تشویق کردند!/شعار علیه میناوند و تذکر ناظر AFC به تماشاگران

استقلالی‌ها السد را تشویق کردند!/شعار علیه میناوند و تذکر ناظر AFC به تماشاگران

وب سایت رسمی فوتبالی- هواداران تیم فوبال استقلال قبل از بازی تیمشان با العین امارات حریف امشب پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های استقلال و العین در حالی از ساعت 19 برگزار می شود که هواداران استقلال قبل از شروع این بازی تیم فوتبال السد را تشویق کردند. السد حریف امشب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است.

* یکی از هواداران تیم استقلال با بلندگو در روبه روی جایگاه تماشاگران را به حمایت از بازیکنان این تیم  دعوت می‌کند.

*تیم داوری مسابقه از کشور عمان ساعت 17:20 وارد زمین شد و آنها در کنار زمین با یکدیگر سلفی گرفتند.

*تعداد زیادی از تماشاگران از نحوه بلیت فروشی بازی امروز ناراحت بودند و از این موضوع ابراز نارضایتی کردند. آنها معتقد بودند اگر بلیت فروشی یک روز زودتر انجام می شد تماشاگران بیشتری می توانستند به ورزشگاه بیایند.

*هنگامی که اعضای تیم العین بعد از بازبینی جو استادیوم قصد بازگشت به رختکن را داشتند تعدادی از تماشاگران از روی سکوها بلند شدند و قصد نزدیک شدن به بازیکنان العین را داشتند که ناظر مسابقه به ماموران امنیتی حاضر در استادیوم اعلام کرد اجازه چنین کاری را به تماشاگران ندهند.

* طرفداران تیم استقلال در واکنش به اظهارات میناوند در صفحات مجازی علیه وی شعار داده و شعری را علیه بازیکن سابق پرسپولیس همخوانی می کردند.آنها همچنین در حمایت از مجیدی شعر دربی سال 69 را می خواندند.

* حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

7655