گواردیولا: عملکرد رئال مادرید باورنکردنی بود

گواردیولا: عملکرد رئال مادرید باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم برتری 2-3 در بازی رفت در آلمان، گواردیولا با اشاره به شگفتی های اخیر مدعی شد هر اتفاقی ممکن است در لیگ قهرمانان رخ دهد.

حذف رئال مادرید: "آنچه رئال مادرید در این سالها انجام داد باور نکردنی بود. البته من فکر می کردم آنها امسال هم مدعی قهرمانی خواهد بود زیرا اگر تیمی برنده سه لیگ قهرمانان متوالی شود، می تواند چهارمی را نیز فتح کند اما آژاکس نشان داد هنوز هم تیم های شگفتی ساز وجود دارند. امیدوارم بتوانیم به مراحل پایانی برسیم اما من فکر می کنم که تیم های صعود کننده قدرتی هم اندازه با رئال مادرید دارند."

دیدار با شالکه:

"وقتی ماه گذشته یا دو ماه اخیر را تحلیل کنید مشخص است که شرایط ما بهتر از شالکه بوده است و نمی توان این موضوع را انکار کرد، اما این یک بازی در لیگ قهرمان بوده و شرایط کاملا متفاوت است.

تصور کنید که آنها یک گل در پنج دقیقه ابتدایی بزنند یا اتفاق بدی مانند گل به خودی یا کارت قرمز برای ما رخ دهد. به همین دلیل است که باید تمرکز کنیم زیرا این یک بازی فوتبال است و هر اتفاقی می تواند رخ دهد. یونایتد با 10 مصدوم پاری سن ژرمن را مغلوب کرد یا هیچ کس انتظار رقم خوردن آن نتیجه در بازی آژاکس و رئال مادرید را نداشت.

ما در لیگ قهرمانان هنوز بی تجربه هستیم و البته گرچه می خواهیم قهرمان شویم و تا سر حد امکان رویاسازی خواهیم کرد، اما باید پذیرفت که تیم های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند."