پیغام واضح سولاری به ایسکو: برای بازی کردن، اول باید آماده باشی

پیغام واضح سولاری به ایسکو: برای بازی کردن، اول باید آماده باشی

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید که احتمالا روزهای پایانی حضورش روی نیمکت مربیگری این تیم را پشت سرمی گذارد در کنفرانسی خبری با پرسشی درمورد ایسکو مواجه شد. او در صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که ارتباطش با ایسکو سخت و پیچیده است و یادآوری کرد که دلیل بازی ندادن به او، عدم روی فرم بودن ایسکو است.

سولاری در پاسخ به سوالی درموردایسکو گفت:« برای بازی کردن، اول باید از نظر فیزیکی روی فرم بود و بعد بتوان در کورس رقابتی قرار گرفت. 

او همچنین به این نکته اشاره کرد که ایسکو به خاطر سوار نشدن به اتوبوس تیم بعد از باخت رئال مادرید مقابل آژاکس آمستردام در بازی اخیر برنابئو، با محرومیت روبرو خواهد شد.

این قاطع ترین پیغامی است که سولاری از زمان حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید برای ایسکو منتشر کرده. او همیشه در طول چند ماه حضورش روی نیمکت مربیگری رئال مادرید، از پاسخ داده مستقیم به سوالات درمورد ایسکو طفره می رفت و هربار به نحوی حاضر نمی شد تا نظر واقعی اش را درمورد این بازیکن توانا مطرح کند. سولاری درماه های اخیر درمورد ایسکو گفته بود:« ایسکو یک بازیکن خیلی مهم برای رئال مادرید هست و خواهد بود.» اما این طور به نظر می رسد که صبر او نیز درمورد ایسکو به سر رسیده است.

درپایان بازی رئال مادرید مقابل آژاکس که با باخت و حذف کهکشانی ها از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، ایسکو سوار براتوبوس تیم نشد..البته چند روز بعد و زمانی که سرخیو راموس جلسه ای در رختکن رئال با حضور بازیکنان تشکیل داد و درآن زمان بود که ایسکو از راموس و سایر هم تیمی هایش به این خاطر عذرخواهی کرد.

این صحبت سولاری حکایت از آن دارد که تقریبا تمام بازیکنان تیمش در سطح خوبی هستند. تا پیش از این به نظر می رسید که با توجه به مصدومان متعدد رختکن تیم مادریدی، سولاری ایسکو را با کاروان تیمش برای مصاف با وایادولید راهی این شهر کند ولی پیغام سولاری به نحوی است که بعید به نظر می رسد ایسکو جایی درترکیب اصلی رئال داشته باشد.

از زمان روی کار آمدن سولاری روی نیمکت مربیگری رئال در اواخر ماه اکتبر، ایسکو هرگز در هیچ یک از بازیهای تیمش در لالیگا درترکیب اصلی قرار نگرفته است.

6363