خبر خوب سولسشر در آستانه بازی با آرسنال

خبر خوب سولسشر در آستانه بازی با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در بهترین وضعیت ممکن به بازی با آرسنال رسیده اند. یونایتد با سولسشر هنوز شکستی در لیگ برتر تجربه نکرده و روند رو به رشدی را طی می کند و امیدهای زیادی به حفظ رتبه چهارم و حتی رسیدن به رتبه سوم و گرفتن جای تاتنهام دارد.

برای ادامه این روند، منچستریونایتد باید آرسنال را نیز قربانی کند که البته شکست توپچی ها در امیریتس کار چندان راحتی نخواهد بود.

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی در مورد وضعیت مصدومانش خبر خوبی داد و گفت

:« مارسیال مشکلی برای بازی ندارد و امیدواریم که ماتیچ و هررا را هم داشته باشیم. با دو روز تمرین هر سه بازیکن به شرایط ایده آل می رسند.»

راشفورد:« من دائما به راشفورد می گویم که باید یاد بگیرد گل های ساده هم بزند. باید شبیه گل های لوکاکو در چند بازی اخیر هم بزند. او باید از رونالدو الگو بگیرد. کریستیانو یاد گرفت که گل های ساده بزند. می دانیم که اسطوره های این باشگاه که در آکادمی رشد کردند تمام دوران فوتبال شان را اینجا سپری کردند. امیدواریم که رشفورد هم چنین مسیری را طی کند.»

ترکیب بازی با آرسنال:« باید رویکرد و سیستم حریف را در نظر گرفت. تقریبا پیش بینی ترکیب آن‌ها دشوار است چون تغییرات زیادی اعمال می‌کنند. باید ببینیم چه بازیکنانی آماده هستند تا بر مبنای آن سیستم‌های مختلف یا فوتبال مبتنی بر ضد حملات را اجرا کنیم. اما روشن است که حالا مسئله آمادگی بازیکنان بیش از هر زمانی برای ما اهمیت دارد. یکی از سخت‌ترین شب‌ها را از نظر جسمانی در پاریس سپری کردیم. احتمالا آن بازی و رویارویی با آرسنال در جام حذفی، سخت‌ترین بازی‌های ما بوده‌اند. اسکات مک تومینای و فرد، دوندگی زیادی مقابل پاری سن ژرمن داشتند و ما باید این مسئله را در نظر بگیریم.»

ادامه کار در منچستر:«

  اینجا هستم تا وظیفه ای که به من سپرده شده را به درستی انجام دهم. یک مربی نمی‌تواند دو قرارداد داشته باشد. قرارداد قبلی فسخ شد و من تا پایان ژوئن با منچستریونایتد قرارداد دارم. هدایت کردن این بازیکنان و کار کردن در اینجا را دوست دارم. بارها گفته‌ام که تلاش هر روز من بر این است تا بهترین عملکرد را داشته باشم و زمانی که فرصت تصمیم گیری برسد، باید در این مورد فکر کنیم.»

پیشرفت لوکاکو:« فکر نمی‌کنم تغییر زیادی کرده باشد. چند بار از او خواستیم در کناره‌ها بازی کند تا فرصت‌های بیشتری بسازد ولی حالا بیشتر نزدیک و درون محوطه جریمه حضور دارد. در بازی با پاری سن ژرمن دو مهاجم به کار گرفتیم و شاید آن‌ها زوج خیلی خوبی را تشکیل بدهند. شخصا دوست ندارم به عنوان یک مدافع با لوکاکو و راشفورد رو به رو شوم.»