سولاری تا دوشنبه سرمربی رئال می ماند

سولاری تا دوشنبه سرمربی رئال می ماند

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس سانتیاگو سولاری در حال حاضر به فعالیتش در سمت سرمربی رئال مادرید ادامه خواهد داد و او قطعا در بازی پیش روی رئال در ورزشگاه سوریا و در مصاف با وایادولید هدایت تیم را در دست خواهد داشت. ولی این بدین معنا نیست که او تا پایان فصل سرمربی رئال مادرید خواهد ماند.

سران باشگاه مادریدی در جلسه اورژانسی ساعاتی پیش به این نتیجه رسیدند که بهترین راهکار این است که چند روزی صبر کرده و درطول این مدت به ارزیابی مسائل بپردازند و تصمیم گیری درمورد سرنوشت سرمربی تیم را به روز دوشنبه و بعد از بازی با وایادولید موکول کردند.

آنچه مسلم است این است که جایگاه سولاری روی نیمکت مربیگری رئال مادرید حسابی لغزان است و بازی با وایادولید ممکن است آخرین حضور او روی نیمکت مربیگری تیم کهکشانی باشد و نتیجه آن بازی تاثیری در سرنوشت این سرمربی آرژانتینی نخواهد داشت. مدیران رئال به این جمع بندی رسیدند که برکناری سولاری قبل از بازی با وایادولید، اقدامی نادرست است؛ چرا که زمان کافی برای آنکه سرمربی جدید انتخاب کرده و هدایت تیم را برای آن بازی به او بسپارند ، وجود ندارد.

در روزهای آتی مدیران رئال به بررسی دو گزینه خواهند پرداخت: زیدان و یا مورینیو. در حال حاضر هردو سرمربی اسبق تیم مادریدی بیکار هستند و گزینه های اصلی جانشینی سانتیاگو سولاری به حساب می آیند.


سران باشگاه مادریدی تصمیم گرفته اند که تا پایان فصل به سولاری فرصت کار کردن ندهند؛ چرا که از نظر آنها فرصت کافی دراختیار سولاری قرار داده شده. نه بازیکنان و نه مدیران باشگاه، به او باور ندارند و به همین خاطر دیگر قرار نیست که فرصت بیشتری دراختیاراین سرمربی آرژانتینی قرار بگیرد.

البته با گذر زمان، شرایط کمی آرامتر شده است. در ابتدا و اندکی بعد از باخت سنگین رئال مادرید مقابل آژاکس آمستردام و حذف کهکشانی ها از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، پرز قصد داشت تا سریعا سولاری را برکنار کند. اما در جلسات متعددی که از آن زمان تا حالا برگزار شده، مدیران باشگاه به این جمع بندی رسیدند که تصمیم نهایی دراین رابطه را در روز دوشنبه بگیرند.

ساعاتی پیش جلسه ای میان فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی و خوسه آنخل سانچس یکی ازمدیران ارشد باشگاه برگزار شد ودراین جلسه تصمیم گرفته شد تا تکلیف سرمربی تیم مادریدی روز دوشنبه مشخص شود. البته به طور قطع، نتیجه بازی رئال مادرید مقابل وایادولید تاثیری در سرنوشت سولاری نخواهدداشت. باخت احتمالی رئال درآن بازی البته شرایط را بدتر خواهد کرد اما در صورت برد رئال مقابل وایادولید هم احتمال برکناری این سرمربی آرژآنتینی وجود خواهد داشت. این یکی از جمع بندی هایی است که در جلسات اخیر مدیران باشگاه رئال گرفته شد: تصمیم گیری درمورد سرنوشت سرمربی تیم بستگی به نتیجه بازی با وایادولید نخواهد داشت.

اعتبار سولاری درنزد مدیران رئال به انتها رسیده و از دست رفتن شانس فتح 3 جام در کمتر از شش روز، باعث شده تا مدیران باشگاه مادریدی تصمیم به برکناری سرمربی آرژآنتینی بگیرند. عدم اعتماد مدیران و بازیکنان رئال به سولاری واضح است . بعد از باخت 1-0 رئال مادرید مقابل بارسلونا در لالیگا، سولاری تنها یک تغییر دربازی بعدی تیمش درترکیب اصلی اعمال کرد و لوکاس را به جای بیل درترکیب اصلی قرار داد.

ایده بازی رئال مقابل آژاکس، همان ایده ای بود که منجر به باخت کهکشانی ها مقابل بارسلونا شد. سران باشگاه به علاوه درک نمی کنند که چرا سولاری، ایسکو و ماریانو را در لیست بازیکنان آماده تیم قرار نداده بود و در نهایت ورود والورده به جای کاسمیرو دردقایق پایانی بازی آژاکس هم باعث شد تا صبر سران باشگاه درمورد سرمربی آرژانتینی شان سرریز شود.

6363