میلان 1 - 0 ساسولو؛ بالاخره سوم شدند!

میلان 1 - 0 ساسولو؛ بالاخره سوم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در شبی که می توانست بیش از یک گل هم به ثمر برساند، در برابر رقیب ده نفره خود به سه امتیاز دست یافت تا بالاتر از اینتر در رتبه سوم جدول سری آ قرار گیرد.
 

میلان بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 11 می توانست توسط کریستوف پیانتک به گل اول دست یابد اما ضربه این مهاجم از وسط محوطه جریمه توسط دروازه بان ساسولو مهار شد.

دقایقی بعد این ساسولو بود که موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه میلان داشت اما ضربه دیوریچیچ از نزدیک دیرک دروازه با واکنش دوناروما همراه شد.

در دقیقه 26 پاکوئتا در دو صحنه متوالی اقدام به ضربه زدن کرد اما کانسالی موفق به مهار ضربه هافبک برزیلی روسونری شد. در دقیقه 34 چالهان اوغلو با یک حرکت انفرادی برای خود موقعیت گلزنی ساخت اما حضور به موقع مدافعان ساسولو اجازه گل شدن این فرصت را گرفت.

اما در دقیقه 36 میلان بالاخره به گل رسید. روی ارسال کرنر از جناح راست و اثرگذاری متئو موساکیو در دهانه دروازه، روسونری در سن سیرو از حریف خود پیش افتاد.

در دقیقه 40 بوگا تا آستانه باز کردن دروازه میلان نیز پیش رفت اما ضربه او توسط دوناروما مهار شد و نیمه نخست با برتری 0-1 میلان به اتمام رسید.

ساسولو در نیمه دوم در مقام جبران برآمد و می توانست در دقیقه 53 به گل تساوی برسد اما ضربه بوگا در موقعیتی تک به تک با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 64 کانسالی، دروازه بان ساسولو با اشتباه خود و خطا روی پیانتک با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا کار تیم مهمان برای بازگشت دشوارتر شود. در ادامه جریان بازی آرام شد و روسونری که از کسب سه امتیاز راضی به نظر می رسید، جریان بازی را کنترل کرد.

در دقیقه 76 و روی همکاری چالهان اوغلو و پیانتک، میلان صاحب فرصت گلزنی شد اما ضربه ستاره ترکیه ای توسط گلر ساسولو مهار شد. در ادامه روسونری موفق به کنترل بازی شد تا در نهایت با همان تک گل نیمه اول به سه امتیاز دیدار با ساسولو دست یابد.