واکنش راموس، کروس، وینیسیوس و واسکز به باخت رئال در توییتر چه بود؟

واکنش راموس، کروس، وینیسیوس و واسکز به باخت رئال در توییتر چه بود؟

سایت رسمی فوتبالی – بازیکنان رئال مادرید پس از شکست سه بر صفر مقابل بارسلونا در توییتر به حذفشان از جام حذفی واکنش نشان دادند.

دو تیم در روز شنبه هم در لالیگا به مصاف هم می‌روند. سرخیو راموس، کاپیتان مادرید گفته تمرکز تیم حالا روی بازی شنبه است، که پیروزی در آن باعث خواهد شد فاصله دو تیم در لالیگا به شش امتیاز کاهش یابد. او در توییتر نوشته است: «از نتیجه ناامید هستیم. حالا زمان تمرکز روی کلاسیکو لالیگا است. از حمایت بی‌دریغتان سپاس‌گزاریم.»

وینیسیوس 18ساله هم در توییتر نوشت: «در زندگی، هیچ کس نمی‌تواند همیشه پیروز شود. شکست هم بخشی از زندگی است و گاهی با شکست، ارزشمندترین درس‌ها را یاد می‌گیریم: این که کار کنیم، رشد کنیم، و به جلو برویم.»

لوکاس واسکز، که گل مادرید در بازی رفت را زده بود هم نوشت: «شکسته و خسته‌ایم، اما شوق آن را داریم که برای بازی پیش رو بجنگیم. هنوز کار تمام نشده است. هالا مادرید!» او تصویری از ایوان راکیتیچ را هم منتشر کرده است که دارد پیراهنش را می‌کشد.

تونی کروس هم با انتشار تصویری از اتوبوس تیم در حال ورود به ورزشگاه نوشت: «این شکست همچنان دردناک است اما به تیم به دلیل روش بازی‌اش افتخار می‌کنم. سرهایمان را بالا می‌گیریم. چالش‌های بزرگی پیش رو داریم.»

8444