قیمت «وینیسیوس جدید» برای رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

قیمت «وینیسیوس جدید» برای رئال مادرید و بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - پالمیراس در نظر دارد که اولین قرارداد حرفه ای را با اندریک امضا کند، پدیده 15 ساله ای که به جواهر جدید فوتبال برزیل تبدیل شده است. تیم برزیلی در نظر دارد که رقم فسخ قرارداد وی را به صد میلیون یورو برساند.

به گزارش فوتبالی، وبسایت "لانسه" گزارش داده است که اندریک فلیپه موریره دی سوزا مهاجم 15 ساله ایست که نگاه باشگاه های بزرگ اروپا را پس از عملکرد درخشانش در مسابقات "کوپینیا" به خود جلب کرده است، تورنمنتی که مهمترین تورنمنت برزیل در رده جوانان به شمار می رود.

اندریک متولد برازیلیاست که مهاجم چپ پایی است که شش گل به ثمر رسانده است و یکی از گلهایش ضربه برگردانی فوق العاده از بیرون محوطه جریمه بود. این بازیکن عنوان بهترین بازیکن تورنمنتی را کسب کرد که استعدادیاب های اروپایی با دقت آن را دنبال می کنند.

اندریک در روز 21 ژولای زماین که شانزده ساله شود اولین قرارداد حرفه ای خود را به عنوان بازیکن پالمیراس به امضا خواهد رساند. این بازیکن از سال 2017 وارد رده های پایه پالمیراس شده و حالا می تواند صاحب اولین قرارداد حرفه ای خود شود. رقم فسخ قرارداد وی نیز قرار است که به صد میلیون یورو برسد تا کار باشگاه های بزرگ اروپا برای جذبش مشکل شود. این بازیکن که از نظر سبک بازی با وینیسیوس جونیور و نیمار مقایسه می شود بر اساس قانون نمی تواند تا 18 سالگی از برزیل خارج شود و بدین ترتیب فعلا نمی توانیم او را در فوتبال اروپا ببینیم. رئال مادرید، بارسلونا و سایر باشگاه های بزرگ اروپا به دنبال خریدنش هستند.

4125