توضیح فتحی: مشکل پاتوسی چگونه حل شد؟

توضیح فتحی: مشکل پاتوسی چگونه حل شد؟

وبسایت رسمی فوتبالی - مدیرعامل باشگاه استقلال برای دومین بار شایعه معامله این باشگاه با فدراسیون درباره ماجرای پاتوسی را انکار کرد.

به گزارش فوتبالی، فتحی درباره اینکه مجوز بازی پاتوسی در ازای منصرف شدن این باشگاه از پیگیری ماجرای سوپرجام صادر شده گفته:" من رسما به هواداران گفته بودم پاتوسی مشکلی ندارد و مشکل زمان ما بود! پنجشنبه و جمعه ایران تعطیل است، شنبه و یکشنبه آفریقای جنوبی و این 4 روز زمان را از ما می گرفت. اولین استعلام فدراسیون فوتبال از آفریقای جنوبی منفی بود ولی در سازمان لیگ 2 بند مثل لیگ های اروپایی و بازی در 10 مسابقه و یا در بازی های ملی به میدان رفته باشد.پاتوسی هر 2 شرایط را داشت، او در باشگاه لوکرن بلژیک 7 سال بازی کرده است. او 11 بازی انجام داده بود، 10 بازی رسمی، و در 2 بای در بازی دوستانه رسمی نه مثل بازی های دوستانه ایران که در زمین های معمولی برگزار می شود به میدان رفته بود. جالب است بدانید یکی از بازی های دوستانه وی مقابل نیوکاسل بوده است. "

مدیرعامل استقلال در بخش دیگری از مصاحبه‎اش که فارس آن را منتشر کرده گفته:" شان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نیست در مورد یک بازیکن یا یک مساله بخواهند معامله کنند.مطمئنا این  2 موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد و ما پرونده سوپرجام را در جای خودش پیگیری خواهیم کرد. "

1984