قاسمی‌نژاد: مقابل پرسپولیس به دنبال انتقام نیستیم

قاسمی‌نژاد: مقابل پرسپولیس به دنبال انتقام نیستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- بازیکن تیم پدیده خراسان گفت: در بازی حذفی مقابل پرسپولیس به دنبال انتقام نیستیم اما مطمئن باشید برای جبران کردن به میدان می‌رویم.

به گزارش فوتبالی، محمد قاسمی‌نژاد پس از پیروزی مقابل استقلال خوزستان گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی پیش رو داریم. فاصله کمی که بین بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان ایجاد شده بود، از نظر بدنی بچه‌ها افت کرده بودند و این طبیعی بود. بازی را خوب شروع کردیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم. در یک صحنه در اوایل بازی روی من یک پنالتی صد درصد انجام شد که داور متأسفانه نگرفت. می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را تمام کنیم. خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. از نان شب برای ما واجب‌تر بود و باعث شد در کورس قهرمانی باقی بمانیم. ان‌شاءالله این روند تداوم داشته باشد تا در انتهای فصل هدیه خوبی به هوادارانمان بدهیم.

بازیکن تیم پدیده در مورد وضعیت خط حمله تیم پدیده گفت: خلعتبری که از تیم ما جدا شد، کار ما سخت شد. شنیدیم او رباط پاره کرده، خیلی ناراحت شدیم. باید پست او با پوشش بدهیم تا بتوانیم در خط حمله بیشتر دقت کنیم و بتوانیم در بحث پاس گل دادن و گل زدن بیشتر تلاش کنیم. این تعطیلات باعث شد تمرکز تیمی ما کمی پایین بیاید. مطمئن باشید رفته رفته تمرکز تیمی ما بالا می‌رود. در بازی‌های بعد مطمئن باشید تیم زهردار نیم فصل اول می‌شویم.

وی در خصوص بازی مهم حذفی مقابل پرسپولیس گفت: ما چهار روز چهار روز بازی می‌کنیم و فشردگی بازی‌ها زیاد است. ما رفته رفته با تمرکز جلو می‌رویم، تمرکز را در تمریناتمان بیشتر می‌کنیم تا در بازی‌های بعد نتایج لازم را بگیریم و دل هوادارانمان را شاد کنیم. 

بازیکن تیم پدیده در خصوص اینکه آیا شکست هفته گذشته مقابل پرسپولیس روی روحیه آنها تأثیر گذاشته است، گفت: این مسائل طبیعی است. ما بعد از نیم‌فصل با پرسپولیس بازی کردیم. آن بازی پایاپای بود. در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم اما روی پنالتی گل خوردیم. ان‌شاءالله روند بازی‌ها جوری باشد که رفته رفته جلو برویم و بازی‌ها را با برد پشت سر بگذاریم. 

قاسمی‌نژاد در مورد اینکه آیا در بازی جام حذفی از پرسپولیس انتقام خواهند گرفت، افزود: ان‌شاءالله. مطمئن باشید با تمرکز بالا در جام حذفی شرکت می‌کنیم تا بتوانیم به فینال برسیم. 

وی در خصوص اینکه آیا اصلا به بازی حذفی مقابل پرسپولیس از جنبه انتقام نگاه می‌کند یا خیر، گفت: به دنبال انتقام نیستیم اما مطمئن باشید می‌رویم جبران کنیم.

7655