محمد قاسمی‌نژاد: از دست دادن صدرنشینی ناراحت‌کننده بود/ از عملکردم در این فصل راضی هستم

محمد قاسمی‌نژاد: از دست دادن صدرنشینی ناراحت‌کننده بود/ از عملکردم در این فصل راضی هستم

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد قاسمی‌نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: از دست دادن صدرنشینی ناراحت‌کننده بود، اما تلاش می‌کنیم دوباره به صدر جدول برسیم.

محمد قاسمی‌نژاد در خصوص شکست مقابل سپاهان در اصفهان گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و به هیچ‌وجه تحت تأثیر ورزشگاه قرار نگرفتیم. با اینکه گل خوردیم، اما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و در نیمه دوم هم صاحب توپ و میدان بودیم. نباید این بازی را می‌باختیم و متأسفانه چند فرصت را با بی‌دقتی از دست دادیم. سپاهان هم در طول بازی بیشتر دنبال استفاده از ضدحملات بود و در مجموع آنها خوب دفاع کردند.

وی درباره اینکه پدیده با این شکست صدر جدول را از دست داد تصریح کرد: از دست دادن صدرنشینی ناراحت‌کننده بود، این بازی برای ما مثل یک فینال بود که متاسفانه شکست خوردیم، اما چیزی برای پدیده تمام نشده است. ما دو بازی دیگر با ماشین‌سازی و استقلال داریم و تلاش می‌کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و دوباره به صدر جدول برسیم.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به عملکرد خودش در این فصل خاطرنشان کرد: همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا جواب اعتماد کادر فنی را بدهم. تا اینجای لیگ از عملکردم راضی هستم و می‌توانم بیشتر از این پیشرفت کنم. مطمئناً تلاش خواهم کرد تا در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

2526