قاسمی‌نژاد: استقلال خوزستان را دست کم نمی‌گیریم

قاسمی‌نژاد: استقلال خوزستان را دست کم نمی‌گیریم

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک تهاجمی پدیده شهرخودرو گفت: نباید حتی برای یک لحظه گول جایگاه و رتبه حریف سرسخت خود را بخوریم.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده شهرخودرو، محمد قاسمی‌نژاد در خصوص استارت دوباره پدیده شهرخودرو در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط خوبی داریم و بدون شک، برای تکرار موفقیت‌های نیم فصل نخست تلاش می‌کنیم. پدیده شهرخودرو یکی از تیم‌هایی است که در ۱۵ رقابت نخستش ثابت کرده هیچ چیز از حریفانش کم ندارد. 

وی افزود: رقابت با استقلال خوزستان سختی‌های خاص خودش را دارد، از همان لحظه نخست باید با دقت کامل وارد زمین شویم و تمرکز داشته‌ باشیم تا مبادا غافلگیر شویم. مطمئنا در هیچ یک از ۱۴ دیدار باقیمانده هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تعطیلات زمستانی، اتفاقات بسیار خوبی برای پدیده شهرخودرو رقم خورد و دیگر از مشکلات ریز و درشتی که پیش از این داشتیم، خبری نیست. باید از حمیداوی، سرآسیایی و وطنخواه تشکر کنم که شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که بتوانیم تمام تمرکز خود را روی فوتبال بگذاریم.

بازیکن ارزشمند پدیده شهرخودرو با اشاره به نبود زمین تمرین مناسب در مشهد گفت: زشت است که یک کلانشهر همچون مشهد حتی یک زمین تمرین مناسب نداشته‌ باشد. کاش مسئولان محترم شهری و استانی در این خصوص تلاش کنند تا هرچه زودتر حداقل یک زمین تمرینی مناسب برای تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فراهم شود.

7655