پدیده مشهد 2 - استقلال خوزستان 2/ تساوی در دیداری سرشار از هیجان، حمله و گل

پدیده مشهد 2 - استقلال خوزستان 2/ تساوی در دیداری سرشار از هیجان، حمله و گل

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های پدیده مشهد و استقلال خوزستان در دیداری پرگل به تساوی رسیدند. 

به گزارش وب سایت نود، در نیمه اول این دیدار، دو تیم بازی نسبتاً متعادلی را به نمایش گذاشتند، اما نیمه دوم با خلق موقعیت های زیادی روی دروازه دو تیم، بازی به مراتب بهتر شد و سه گل در پی داشت. در ادامه گزارش بازی را می خوانید. 

پدیده مشهد

شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، سیدعبدالله حسینی، اکبر ایمانی، رضا ناصحی، امین قاسمی نژاد، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی محمد قاضی، میلاد کمندانی

سرمربی: محمدرضا مهاجری

استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی، محمدعلی فرامرزی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، رضا کرملاچعب، علیرضا زندی، حکیم نصاری، یوسف دلفی، کلودیور جونیور، سابا تاوادزه

سرمربی: عبدالله ویسی

شرح بازی

دقیقه 11: خلعتبری از جناح چپ پس از دریافت توپ از محمد قاضی، ارسال بلندی روی دروازه انجام داد اما شیخ ویسی با خروج از دروازه پیش از محمدرضا خانزاده توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 13: کمندانی پس از نفوذ از جناح راست استقلال خوزستان توپی را روی دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد که این توپ روی تیرک افقی دروازه میهمان فرود آمد و به بیرون رفت.

دقیقه 15: پس از چند پاس کوتاه بین بازیکنان پدیده، سرانجام خلعتبری توپ را برای قاسمی نژاد ساخته و پرداخته کرد و این بازیکن با پای چپ شوت محکمی روانه دروازه استقلال خوزستان کرد که توپ با فاصله کمی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: شوت اکبر صادقی دقت کافی را نداشت و با فاصله زیادی به خارج رفت. 

دقیقه 42: ضربه کرنر تیم استقلال خوزستان بعد از چند رفت و برگشت، به تاوادزه رسید و این بازیکن توپ را روی دروازه سانتر کرد که با خروج اشتباه گردان و ضربه سر میثم دورقی، گل اول استقلال خوزستان رقم خورد.

دقیقه 57: پدیده در گوشه محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب یک ضربه آزاد شد که خلعتبری توپ را روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر خانزاده پس از برخورد به زمین به گوشه دروازه استقلال خوزستان رفت تا نتیجه بازی مساوی شود.

دقیقه 61: شوت اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص شیخ ویسی همراه بود که توپ برگشتی در جلوی دروازه به حسین مهران رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. 

دقیقه 82: بازیکن استقلال خوزستان در پشت محوطه جریمه پدیده صاحب توپ شد و در فضای خالی پشت مدافعان دلفی را صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک ضربه بغل پا توپ را به گل دوم استقلال خوزستان تبدیل شد. 

پایان بازی

پدیده مشهد 2 - استقلال خوزستان 2

 خلاصه بازی پدیده مشهد و استقلال خورستان را  اینجا ببینید.